|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawel31
Nowicjusz
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:48, 20 Maj 2008 Temat postu: Słabnie po nagrzaniu |
|
|
Witajcie mam problem, po remoncie silnika wal, tlok, cylinder, lozyska,Simson pali praktycznie na dotyk ale gdy... sie nagrzeje traci troche mocy około 30% zaczyna przerywać i zapierona nie moge go odpalic chyba ze z popychu dopiero jak ostygnie to wraca to do normy zmieniałem swiece to samo kupione sa nowe platynki i kondensator na kole zamachowym i nic wyczyscilem tez rure bo kopcił jak diabli dało mu to troche wiecej mocy ale to samo słabnie i zaczyna przerywać tzn po nagrzaniu. zapłon był ustawiany nie wiem co moze byc pomozcie.dzieki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:14, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze niedotarty, a poza tym jaki tłok i cylinder kupiłeś? Może tłok puchnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojac3
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 23:14, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem złe wyprzedzenie zapłonu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:49, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ile zaplaciles za tlok? U mnie bylo tak, ze jak zimny to kopa mial masakra, wolne obroty ok 4 tys, a po nagrzaniu ponizej 2 tys, mul jak cholera, ledwo dalo sie jechac. Wszystko przez kiepskiej jakosci tlok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:00, 21 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dokładnie Antonio słaba jakość tłoka może powodować jego puchnięcie i słabnie ci motor
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawel31
Nowicjusz
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:46, 21 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
moze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lex_91
Simson Fan
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 560
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Węglowice k. Częstochowy
|
Wysłany: Śro 18:51, 21 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
A może przerwa na świecy hmm ? Zmniejsz troche
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chartson
Bywalec
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 22:54, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
wierzcie mi co to znaczy puchnie silnik
nie bo zygne
moja szczera rada wymien tlok
zalezy jak sie trafi , ja kupuje takie tloki za 10 zl i trafilem raz na taki ze brak slow
mialem silnik charta zalozylem tlok nowy i niewiedzialem co sie z nim dzieje
po 1 km mulil i gasl ale to tak ze na max gazie krecil okolo 1tys obr
wiec go zatarlem wymienilem cylek na inny ktory mialem i sprzedalem i wstawilem sielnik sima do ramiki charta i to moja historia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wasior
Stały bywalec
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Czw 23:54, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dolanaczam sie ) mi rowniez slabnie po nagrzaniu , znimny idzie jak zly ..... ma mula jezeli mu z wolnych obrotow dam caly gaz ..... tego jaka moze byc objawa ? tez tlok ?
Ostatnio zmieniony przez wasior dnia Czw 23:55, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chartson
Bywalec
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 9:43, 24 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
to trzeba wyczuc
wiesz jak puchnie to stopniowo
czus powoli spadek mocy ale to sie dzieje w ciogu 1 min
wtedy dla testu wzuc luz i gaz na maxa jak zrobi buuu to pusc gaz zeby silnik pracowal a jak bedzie krecil jakby chcial a nie mogl to tlok
rada niemoja znajomego to
po nagzaniu tak ze juz prawie gaznie tak perfidnie szybko odkrec glowice i ustaw tlok u gory i zobacz czy ma luz na prawo i lewo (tylko sie nie popaz ) lub w co nie wierze moga byc ryski na cylku na tuleji ale delikatne (u mnie w chrcie tego niebylo a puchl )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek12
Nowicjusz
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakliczyn
|
Wysłany: Sob 10:00, 24 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
jeszce sprwdż przy okazji, czy ci pomiędzy głowicą, a cylindrem nie ucieka komprecha- ja tak miałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|