|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek16
Bywalec
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:23, 21 Lip 2010 Temat postu: Smarowanie łańcucha |
|
|
Witam posiadam simsona S51 "enduro" z 1990 roku 12V na platynkach.
I mam takie pytanie czy łańcuch jest smarowany olejem z skrzyni biegów? Bo zauważyłem w swoim simsonie że z pod prawego dekla zaczyna lekko pokazywać się olej zdemontowałem prawy dekiel i w sumie nic niepokojącego nie zaobserwowałem jedynie to że łańcuch jest piękny jak nowy a jest podobno oryginalny. Łańcuch pięknie olejem nasmarowany. I teraz myślę czemu olej się tam pokazuje i doszedłem do wniosku że temperatura powietrza jest wysoka a ponadto silnik się nagrzewa i olej jest tak gorący że jest rzadszy niż w sezonie jesiennym i wiosennym. I dlatego łańcuch go troszkę rozrzuca i zbiera się na dole dekla i troszkę kapie. Ale nie jestem pewien tego że łańcuch jest smarowany olejem z skrzyni. Więc prosił bym o wyjaśnienie mi tego.
A i mam takie pytanie co takie napisy na kole magnesowym mogą znaczyć?
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:30, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
że magneto jest DDR a to IV/88 to MOŻE być to że wyprodukowano je w 4miesiącu 88?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:31, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
DDR znaczy że orginalne, łańcuch nie jest smarowany olejem z skrzyni, może ci simering przy zębatce poszedł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek16
Bywalec
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:59, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jutro jeszcze raz na spokojnie ściągnę prawy dekiel silnika i uważnie przyjże się temu simeringowi.
A i przyszło mi jeszcze jedno to głowy czy może być to zjawisko spowodowane nadmiarem oleju w skrzyni?
Ostatnio zmieniony przez Piotrek16 dnia Śro 23:12, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek1gy1
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:40, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
mogło ci sie skończyć łożysko i jak ciągnie zębatka to wybija zimering i ucieka olej
Ostatnio zmieniony przez maniek1gy1 dnia Pią 23:41, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łysy0201
Nowicjusz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gracze (Woj. Opolskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:49, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Odkręć zębatkę a potem taką blachę z simeringiem, pod nią powinna być uszczelka, może się przerwała, odrazu zobacz simering czy jest cały i czy sprężynka się nie odpieła.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Sob 18:45, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Po prostu smar, którym jest nasmarowany łańcuch rozgrzewa się podczas jazdy na tyle, że rozbryzguje się w okolicach kapy i kapie przez szczelinę, żadna rewelacja.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:43, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Widzę, że nikt nie zauważył tego, że na wałku zdawczym a więc po wałku garbatym jest możliwość przedostania się oleju na zewnątrz. W tym też celu stosowano w środku uszczelnienie o czym mało kto wie a którego nie ma ani w instrukcji ani w katalogu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ohara5
Nowicjusz
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:57, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
To bardzo dziwne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek16
Bywalec
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:14, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Problem leży całkiem gdzie indziej niż myślałem temat można już zamknąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek1gy1
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:36, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
podziel się tym problemem następna osoba nie będzie musiała zakładać tematu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek16
Bywalec
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:26, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Simering na wale do wymiany ale najdziwniejsze jest to że nie ciągnął lewego powietrza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|