|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil09
Nowicjusz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:08, 21 Sie 2012 Temat postu: Spadek mocy |
|
|
Witam.
Ostatnio postanowiłem ulepszyć swojego simsona w związku z tym załozyłem do niego cylinder s70, wał wzmacniany s 70, gażnik amal, wymieniłem wszystkie łozysk. Wszystko składałem sam. Po tym zabiegu simson jedzie max 60 na zębatce 15z ale nie załoze większej gdyż na tej nie daje sobie rady z górkami nie chce sie wkręcić na max obroty. Po tej przeróbce zrobiłem jakieś 150 km nie przeciążając silnika i na bogatszej mieszańce, czy to może być powodem tego co się z moim simsonem dzieje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:22, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A kombinowałeś z iglicą? może za mało paliwa dostaje lub coś z regulacja zapłonu. A napisz jak ci rano zapala, czy trzyma wolne, czy równomiernie chodzi, czy strzela, czy przerywa. ok ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafcio
Nowicjusz
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:25, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdź kompresje czy ma dobrą , może jest prześwit między cylindrem a silnikiem ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil09
Nowicjusz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:55, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
dawke na iglicy dalem najmniejszą a to z tego powodu że na innych coś się dziwnego działo nie mógł się wkręcić na obroty jak dawałem manetka gazu mniej więcej do połowy to chodził dobrze ale jak chciałem więcej dac to tak jakby już więcej nie można było czyli tak jak bym ja do końca odkręcił, nie chodzi o to że jak wiecej odkręcam to się dławi tylko wtedy tak przerywał a pali bardzo dobrze dużo lepiej niz przed remontem. A i zapomniałem napisać że gdy jest taka troche wieksza górka to nie raz musze zredukowac nawet do jedynki a gdy góra się skończy to i tak nie chce jechac tak jak by coś go muliło. Może zamała dawka powietrza?
Nic nie strzela nic na wolnych nie przerywa:)
Ostatnio zmieniony przez Kamil09 dnia Śro 11:56, 22 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:23, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Wykręć o śrubkę o pół obr. i zobacz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SIMSON SR50
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Oleśnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:27, 24 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A jak palisz na kopniak to czujesz coś jak by go hamowało ? a jeżeli nie chce ci się wkręcać na wysokie obroty to Ustaw Zapłon !
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|