 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RokeR
Bywalec

Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:20, 11 Lis 2010 Temat postu: Spadek mocy i przerywanie w s51 |
|
|
Witam
Mam simka s51 platyniarz 16n3-4 i mam z nim problem a mianowicie:
pewnego razu gdy chciałem gdy zapaliłem go i przygazowałem to tak śmiesznie przerywał wiec myślę to spróbuje większe obroty odkręcam manetkę do końca a tu simek nie może się zebrać i jak go chwile potrzymałem na fulu to słyszałem ciche strzały i jakiś dziwny dźwięk z tłumika tak jak by coś przerywało .A jeszcze jedno to też stracił moc nie może się uciągnąć na 1 biegu i nie wiem co mu jest
Proszę o 'Pomoc'
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qurier92
Bywalec

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Stalowej Woli Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:17, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Zacznij od regulacji gaźnika. Jak to nie pomoże to stawiam na zapłon.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan

Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:19, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy platynki iskrzą, jak tak to wymień kondensator.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RokeR
Bywalec

Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:25, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
1.A mógłbyś przybliżyć jak wyregulować 16n3-4?
2.Zapłon powiadasz hmm odpala jak odpalał 1-2 kop zimny 1 ciepły to nie wiem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jachu
Simson Fan

Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica DOL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:00, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
1. Nic trudnego... [link widoczny dla zalogowanych] Śrubkę, którą zaznaczyłem na zdjęciu gaźnika wkręcasz do końca (nie za mocno!) i wykręcasz ją o 2,5 obrotu.
2. Nie pomogę Ci w tej sprawie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kira
Simson Fan

Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:27, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Przypominam że pełen obrót ma 360 stopni... Czyli 2,5 z 360.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jachu
Simson Fan

Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica DOL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:01, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Kira napisał: | Przypominam że pełen obrót ma 360 stopni... Czyli 2,5 z 360. |
Czyli 2 razy 360 i raz 180
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RokeR
Bywalec

Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:22, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Zastosowałem się do porady warszawa_24 czyli odkręciłem dekiel i zapaliłem i coś iskrzyło to były platyny ale gdy przyświeciłem lampka to cewki były czarne a nie ciemno pomarańczowe i odkryłem jelcze coś ze jak kręciłem kołem to słychać i czuć w ręce ze koło o coś ociera
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jachu
Simson Fan

Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica DOL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:38, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
A z gaźnikiem coś robiłeś?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RokeR
Bywalec

Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:40, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Gaźnik już ustawiłem tylko nie wiem dlaczego tak magneto ociera o coś ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec

Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:08, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Zapewne o cewki. Sprawdź czy Ci nie opadł iskrownik (jest to możliwe jeśli masz wybity karter lub podstawkę 3/4 koła)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Akerav
Gość
|
Wysłany: Pią 11:53, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Może to też świadczyć o poważnych luzach na wale. Kumpel miał takie luzy że magneto wybiło znaki na cewkach i iskry brak, a na chwile przed katastrofą było właśnie przerywanie. Luzy były góra-dół. Ja też miałem nie lepiej, ale dało się uratować iskrownik. Polecam profilaktycznie wymienić kondek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RokeR
Bywalec

Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:27, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wykryłem ze koło zamachowe ma na tych nitach luzy i moze to powoduje to ocieranie koła o iskrownik
Tutaj obrazek na którym pokazany jest obszar występowania luzów:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez RokeR dnia Pią 12:39, 12 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|