Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Śruba w gaźniku 16n3-4

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
domin098
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:18, 29 Wrz 2010    Temat postu: Śruba w gaźniku 16n3-4

Witam wszystkich.
Chciałbym się dowiedzieć jaki kształt powinna mieć śrubka w gażniku 16n3-4 ta koło przepustnicy(ze sprężynką). Najlepiej jak by ktoś wrzucił foto abym mógł porównać ze swoją. Mój Simson nie ma wolnych obrotów i pali 5l/100km, a mam go od niedawna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurier92
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Stalowej Woli
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:42, 29 Wrz 2010    Temat postu:

Gaźniki te niestety słyną z tego, że się nie da ich wyregulować. Więc, nie dziwne, że nie masz niskich obrotów. Z tymi gaźnikami jest bardzo różnie, wiem to ze swojego doświadczenia. Raz jest dzień, że Simson chodzi w miar płynnie, a po chwili obroty zaczynają wariować. Polecam gaźnik AMAL lub jeśli masz więcej kasy i chcesz coś na prawdę the best to BING'a. W gaźniki typu 16n3.. itp. nie warto inwestować.
Foto całego gaźnika i tej śrubki poniżej :
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:30, 29 Wrz 2010    Temat postu:

Mylisz się qurier92 z tą regulacją. Gaźniki 16N3-4 są banalne w regulacji i simson chodzi na nim jak najbardziej OK, problem stanowi tylko jedno "ALE"- musi być DDR a nie alledrogo i pochodne za 90 PLN. Simacz też super chodzi na 16N1-11 ale to już OT.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurier92
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Stalowej Woli
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:58, 29 Wrz 2010    Temat postu:

Tylko że właśnie tych orginalnych DDR nie wiele jest na rynku. Są to można powiedzieć unikatowe egzemplarze, więc myślę że moja odpowiedź jest jak najbardziej trafiona. Po za tym jeśli tak jak autor mówi Simson pali mu 5l/100km i nie da się wyregulować niskich obrotów to, to musi być podróba. Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
domin098
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:10, 29 Wrz 2010    Temat postu:

Gaźnik jest oryginalny ddr BVF. Chodzi mi dokładnie o końcówkę tej śrubki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:34, 29 Wrz 2010    Temat postu:

Końcówka śrubki jest płaska, jak w normalnej śrubie. Ta śrubka przysłania otwór wlotowy powietrza swoją boczną powierzchnią (gwintem).
Szpiczasta końcowka jest w gaźnikach typu 16N1 ale tam ta śrubka podnosi przepustnicę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
domin098
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:08, 30 Wrz 2010    Temat postu:

temat do zamknięcia

Zamykam. Syzyf
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin