|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domin098
Nowicjusz
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:18, 29 Wrz 2010 Temat postu: Śruba w gaźniku 16n3-4 |
|
|
Witam wszystkich.
Chciałbym się dowiedzieć jaki kształt powinna mieć śrubka w gażniku 16n3-4 ta koło przepustnicy(ze sprężynką). Najlepiej jak by ktoś wrzucił foto abym mógł porównać ze swoją. Mój Simson nie ma wolnych obrotów i pali 5l/100km, a mam go od niedawna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qurier92
Bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Stalowej Woli Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:42, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Gaźniki te niestety słyną z tego, że się nie da ich wyregulować. Więc, nie dziwne, że nie masz niskich obrotów. Z tymi gaźnikami jest bardzo różnie, wiem to ze swojego doświadczenia. Raz jest dzień, że Simson chodzi w miar płynnie, a po chwili obroty zaczynają wariować. Polecam gaźnik AMAL lub jeśli masz więcej kasy i chcesz coś na prawdę the best to BING'a. W gaźniki typu 16n3.. itp. nie warto inwestować.
Foto całego gaźnika i tej śrubki poniżej :
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:30, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Mylisz się qurier92 z tą regulacją. Gaźniki 16N3-4 są banalne w regulacji i simson chodzi na nim jak najbardziej OK, problem stanowi tylko jedno "ALE"- musi być DDR a nie alledrogo i pochodne za 90 PLN. Simacz też super chodzi na 16N1-11 ale to już OT.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qurier92
Bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Stalowej Woli Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:58, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko że właśnie tych orginalnych DDR nie wiele jest na rynku. Są to można powiedzieć unikatowe egzemplarze, więc myślę że moja odpowiedź jest jak najbardziej trafiona. Po za tym jeśli tak jak autor mówi Simson pali mu 5l/100km i nie da się wyregulować niskich obrotów to, to musi być podróba.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domin098
Nowicjusz
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:10, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Gaźnik jest oryginalny ddr BVF. Chodzi mi dokładnie o końcówkę tej śrubki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:34, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Końcówka śrubki jest płaska, jak w normalnej śrubie. Ta śrubka przysłania otwór wlotowy powietrza swoją boczną powierzchnią (gwintem).
Szpiczasta końcowka jest w gaźnikach typu 16N1 ale tam ta śrubka podnosi przepustnicę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|