|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abramov
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwinów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:10, 04 Wrz 2010 Temat postu: ?"tylko"? 55km/h |
|
|
Witam, mam pytanie? Czemu mój simek jedzie tylko 55km/h? Nowy cylinder 50cm3, tłok,pierścienie (przejechane 400km), zapłon ustawiony tak, że na zimnym pali z drugiego, a na gorącym z drugiego "kopa", sprzęgło się nie ślizga, tłumik wyczyszczony, gaźnik wyregulowany, nie zalewa go. Zna ktoś odpowiedź? A ile wy wyciągacie swoim simsonem?
Ostatnio zmieniony przez abramov dnia Sob 16:29, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:17, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No ja już jeżdżę ponad rok.
Cylinder i tłok jakiej produkcji?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abramov
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwinów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:28, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Cylinder nie wiem, tłok PS PISTON
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:32, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
no to tajwan więc się nie dziw cylinder najprawdopodobniej to no name sprawdź między żeberkami na cylindrze po lewej stronie na dole ten tłok jest nic nie wart a cylinder to napisz jaki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abramov
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwinów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:10, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
tak...cylinder no name. Wcześniej miałem ddr ale już nie było gwintu na króćcu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:28, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
z tego cylindra więcej nie wyciągniesz jak chcez jeździć szybciej to kup sobie cylinder ALMOT z tłokiem MZA i powinien lecieć te 70km/h Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:13, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Oczywiście mówisz o 70 km/h według licznika Simsona. Poszukaj jakiegoś DDR-a i kup tłok MZA.
Aaaa bym był zapomniał. Jakie masz przełożenia? Jaką dyszę główną i iglicę na którym ząbku masz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abramov
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwinów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:16, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Przełożenia w skrzyni oryginał, gaźnik 16N3-4 IFA, zębatka przy tylnym kole mniejsza o 3 zęby od oryginału (taka była jak już kupiłem), iglica- drugi ząbek od dołu (4)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:18, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jaka Zębatka zdawcza? I Dysza główna? Kompresja dobra?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:20, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Moja teza jest taka że nie ma siły się rozpędzić skoro ma zębatkę z tyłu mniejszą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abramov
Bywalec
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwinów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:47, 05 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zz - oryginał, dysza- oryginalna do tego gaźnika, mateuszkal - ale on jedzie na najwyższych obrotach(!), aż tłok chce wyskoczyć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
floweer1
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dzielów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:20, 05 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Może byc zła dawka paliwo do powietrza co trzeba wyregulowac, wyczysc sam gaźnik szczegolnie zwróc uwage na dysze głowna, a jezeli tak to mozesz jeszcze sprawdzic jak na iglicy te blaszki dasz na sam doł
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|