|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Śro 13:18, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
30 minut roboty a nawet nie. I byś miał po sprawie a tak to sie męczysz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Śro 15:35, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
mam II pytania:
I: czy zapłon da sie ustawić bez ściągania magneta?
II: jaki powinien być odstęp pomiędzy GMP a nastąpieniem zapłonu w seryjnej 50-te.
jak czytałem temat Romka to pisze, że 1,5- 1.8, więc ile ma być konkretnie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:21, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
1.8
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Czw 17:07, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
jak odkręcę magneto, żeby ustawić przerywacz, to jak to potem zgrać (przy zakladaniu magneta), żeby mi się odpowiednio kreska na magnecie zgadzała z kreską na karterze...? bo musiał bym wtedy ustawić tłok, i tylko ruszę wałem i już się moment zapłonu nie będzie zgadzał...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pils30365
Bywalec
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:22, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
żeby ustawić zapon nie musisz ściągać magneta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Czw 17:26, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
nie wiem, nie ustawiałem nigdy... ściągnąłem wczoraj prawy dekiel (zgodnie z radami Palucha - dzięki) i trochę mało tam wg mnie miejsca na oknie magneta aby ustawić przerywacz np.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pils30365
Bywalec
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:50, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
spokojnie, wystarczy że wejdzie Ci tam śrubokręt i blaszka szczelinomierza. Jak masz pewność, że cały ten "szpej" pod magnetem łącznie z klinem jest ok. możesz się zabierać za regulację.
ale jaki Ci simek prycha i strzela to możesz mieć walnięty kondensator, przerywacz lub przesunięty zapłon albo ścięty klin. Tak zresztą wielu tu potwierdza. A co do zgrywania kresek - jak masz fabrycznie naniesioną kreskę na karterze i na magnecie (i nic z nimi nie kombinowałeś) i nie wymieniałeś np. cylindra, tłoka, korbowodu czy wału, to ogranicz się jedynie do regulacji przerywacza i płytki statora (przy ustawianiu zapłonu). Jak ściągniesz magneto i je spowrotem założysz (na tym samym klinie) to nic Ci się nie przestawi.
Ostatnio zmieniony przez pils30365 dnia Czw 17:58, 13 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|