|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ojgyn
Bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mało ważne Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:00, 16 Lut 2010 Temat postu: Wchodzi sam na wyższe obroty i gaśnie :/ |
|
|
Wczoraj jak jeździłem było wszystko ok. Dziś siadam odpalam i rozgrzewam go jak zawsze. Jadę i jak przerzucam bieg to wchodzi na wyższe obroty. Na postoju wchodzi sam na wyższe obroty i gaśnie po chwili. Jak mu dam trochę ssania to chodzi normalnie jak zawsze. Podejrzewam że to wina gaźnika, ale czekam na wasze propozycje. Na filmiku wszystko jest : http://www.youtube.com/watch?v=33IQB4YVYrc
A tu filmik jak było wcześniej : http://www.youtube.com/watch?v=sRFB638NAkQ
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Wto 14:43, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Może masz zapchaną dyszę którąś i po prostu paliwa nie dostaje a jak zaciągniesz ssanie to dawka się zwiększa a simak chodzi. Mam ten sam problem zacząłem od wyczyszczenia gaźnika jedna z dysz była zabita i to chyba jedyny problem mam nadzieję bo nie mam tanku żeby simaka na razie odpalić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ojgyn
Bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mało ważne Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Śro 22:32, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ustawiałeś zapłon i patrzyłeś na innych świecach ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ojgyn
Bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mało ważne Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:35, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zapłon i świece nie mają nic do tego problemu.
Przecież jak dawam ssanie to chodzi normalnie. Dziś przeczyszczę gaźnik jeszcze raz i jeszcze bardziej dokładnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymusnik
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Humniska
|
Wysłany: Czw 11:59, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdz kompresje musisz sciagnac cylinder z glowica i zmien uszczelke pod cylindrem a miedzy glowica a cylidrem nie powinno byc uszczelki ma tam byc normalnie metal do metalu ja mialem to samo na poczatku zmenilem uszczlke i jest git
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ojgyn
Bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mało ważne Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:19, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
szymusnik napisał: | Sprawdz kompresje musisz sciagnac cylinder z glowica i zmien uszczelke pod cylindrem a miedzy glowica a cylidrem nie powinno byc uszczelki ma tam byc normalnie metal do metalu ja mialem to samo na poczatku zmenilem uszczlke i jest git |
Po 1 między głowicą a cylem jest uszczelka metalowa i raczej musi ona być.
No i przeczyściłem jeszcze dokładniej gaźnik po raz drugi, jeździłem bez gumy filtra, zatykałem dopływ powietrza, sprawdzałem czy uszczelka pod głowicą trzymie i dalej to samo! I co dalej?
Ostatnio zmieniony przez Ojgyn dnia Czw 14:35, 18 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymusnik
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Humniska
|
Wysłany: Czw 23:13, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
chlopie mowi ci mialem to samo ze swoim na pocztaku zdejmi calkiem cylonder i glowice sprawdz uszczelke miedzy karterami a glowica i zmien ja na nowa mechanik specjalista od simow mi doradzal ja od roku nie mam uszczelki miedzy glowica a cylidrem i jest ideanie tam orginalnie jest ale ni musi jej tam byc zrob tak jak CI napisalem mojemu to pomoglo
Ostatnio zmieniony przez szymusnik dnia Czw 23:15, 18 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pampej
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:46, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ojgyn napisał: | Po 1 między głowicą a cylem jest uszczelka metalowa i raczej musi ona być. |
Fabrycznie niema w tym miejscu żadnej uszczelki. Objawem twojego problemu jest wlaśnie uszkodzona uszczelka pod cylindrem tak jak pisał szymusnik. Miałem kiedyś identyczny problem. Zmieniłem uszczelke i było po problemie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Pią 0:30, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zwiększ stosunek mieszanki paliwowo powietrznej. Skoro na ssaniu chodzi dobrze, to masz za mało paliwa/za dużo powietrza w miesznce.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ojgyn
Bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mało ważne Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:30, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
pampej napisał: | Ojgyn napisał: | Po 1 między głowicą a cylem jest uszczelka metalowa i raczej musi ona być. |
Fabrycznie niema w tym miejscu żadnej uszczelki. Objawem twojego problemu jest wlaśnie uszkodzona uszczelka pod cylindrem tak jak pisał szymusnik. Miałem kiedyś identyczny problem. Zmieniłem uszczelke i było po problemie. |
Ludzie czytajcie całe posty a nie stawiajcie hipotezy w ciemno! Przecież pisałem że wszystko jest dobrze!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pampej
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:45, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ojgyn napisał: | pampej napisał: | Ojgyn napisał: | Po 1 między głowicą a cylem jest uszczelka metalowa i raczej musi ona być. |
Fabrycznie niema w tym miejscu żadnej uszczelki. Objawem twojego problemu jest wlaśnie uszkodzona uszczelka pod cylindrem tak jak pisał szymusnik. Miałem kiedyś identyczny problem. Zmieniłem uszczelke i było po problemie. |
Ludzie czytajcie całe posty a nie stawiajcie hipotezy w ciemno! Przecież pisałem że wszystko jest dobrze! |
Jakbyś miał wszystko dobrze to motor by chodził tak jak ma chodzić a nie jak to jest w twoim przypadku. Skoro tak podchodzisz do rad innych użytkowników to za bardzo nie licz na to że ktoś ci pomoże.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymusnik
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Humniska
|
Wysłany: Sob 18:52, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
racja probuj wszystkiego co Ci radzimy w koncu dojedziesz naprawde po co sie denerwowac??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ojgyn
Bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mało ważne Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:04, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ale przecież wcześniej pisałem że oglądałem uszczelki!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|