|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SIMSON SR50
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Oleśnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:15, 24 Wrz 2011 Temat postu: Witam. Pytanie o zerwany gwint na cylindrze |
|
|
Witam mam problem . Krzywo wkręciłem śrubkę od kolanka na cylinder i zerwał mi się gwint. a jak zakręcę to przepuszcza. Próbowałem na pakuły ale nic z tego nie wyszło a jak ściągnełem uszczelkę to się wkręciło ale pierdzi jak go odpale. czy to tylko głupia uszczelka za 2 zł czy cylinder za 90 zł? Proszę o Pomoc !
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Sob 20:43, 24 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
kup redukcje gwintu cylindra kosztuje grosze I wtedy się upewnisz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SIMSON SR50
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Oleśnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:51, 24 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
co to dokładnie jest ta redukcja gwintu ? to jest to ( [link widoczny dla zalogowanych] ) i co to mam wkręcić na śrubke od kolanka czy na cylinder ?
Ostatnio zmieniony przez SIMSON SR50 dnia Sob 20:54, 24 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Sob 21:22, 24 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
tak to jest taka śrubka wkręcasz na cylinder i potem drugą stronę łapiesz do kolanka ona jest specjalnie dopasowana musi wchodzić ... Masz tam gwinty i wkręcisz i powinno być ok to tak jakbyś miał nowy gwint na cylindrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SIMSON SR50
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Oleśnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:35, 24 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a tą śrubke juz na stałe zostawić czy po wkręceniu ja wykręcic i Wkręcić normalnie bezpośrednio kolanko na cylinder ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Sob 21:40, 24 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
robisz tak >>>
1 demontujesz tłumik nie wiem jak jest w sr dokładnie ale ściągnij kolanko to na pewno
2 zakręcasz tą redukcję
3 i dajesz nakrętkę tą co na cylinder miałeś normalnie na kolanko i do tej redukcji i motor śmiga
4 tylko nie zapomnij dać podkładkę tą taką wiesz jak by sprężynową by się trzymało
jak to kupisz to od razu dasz sobie rade 10 latek to by zrobił spokojnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SIMSON SR50
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Oleśnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:45, 25 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
ale to na 100 % bedzie smigało czy nie bardzo bo nie wiem czy mam kase tracić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Nie 22:14, 25 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Tu masz tańszą, jak Ci szkoda paru złotych.
[link widoczny dla zalogowanych]
19 zł z wysyłką.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|