|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduro12
Nowicjusz
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:02, 26 Maj 2012 Temat postu: Wkrecanie na zagrzanym silniku |
|
|
Siema;) Mam mały problem z moim simsonkiem poniewaz jest po generalnym remoncie silnika . Cylinder byl wymieniony juz troszke wczeniej i zrobilem na nim okolo 750km . Problem nie pojawil sie od razu po generalnym remoncie Gdy simson jest zimny dobrze wkreca sie na obroty i ma bardzo dobre przyspieszenie natomiast po zagrzaniu jest duzo gorzej szczegolnie z niskich obrotow i tak samo podczas jazdy bo na wyzszych jest troszke lepiej ;/ Przyspieszalem zaplon , probowalem ustawiac iglice w gazniku 16n1-11 z dysza glowna 72 .Cylinder to 60 ALMOT z tłokiem MZA który jest juz raczej dobrze dotarty . Wczesniej nie mialem tego problemu tylko od pewnego czasu . Przedmuchiwalem filtr powietrza i nadal bez zmian co to moze byc ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduro12
Nowicjusz
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:41, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
czy zna ktos moze przyczyne ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafalski_4
Bywalec
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie**okolice Jarosławia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:07, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Wg mnie to będzie coś z gaźnikiem. Jak się nagrzeje spróbuj mu ssanie walnąć. Nie zaszkodzi też regulacja zapłonu i sprawdzenie kondensatora. Tłok dobrze spełnia swoją funkcję, z nim się coś nie dzieje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:24, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Zmniejsz dawkę paliwa wkręcając śrubkę od składu mieszanki o 1/4 obrotu i próbuj.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leon
Nowicjusz
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Sosnowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:30, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Spróbuj na innej świecy może tam ma zła ciepłotę ..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:57, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ssanie masz dobrze ustawione, nie zacina Ci sie, przy wylaczonym dloczek dochodzi do konca, masz na tym tloczku gumke. Na moje to cos z tym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:34, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Problem ten pojawił teraz tzn po tych 750km czy był zaraz po remoncie ?
Jeśli zaraz po remoncie to normalne jeśli jeździsz dużo bez postojów. Na dotarciu trzeba uważać żeby nie przegrzać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafalski_4
Bywalec
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie**okolice Jarosławia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:58, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dokłądnie. Przy docieraniu trzeba uważać, żeby nie przegrzać silnika. Na forum gdzieś był temat, jak powinno się jeździć na dotarciu. Mieszanka 1:33 i wgl.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduro12
Nowicjusz
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:26, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
cylinder jest dotarty bo jezdzilem na nim jeszcze przed generalka;) zrobilem nim jakies 600 km i staralem sie dobrze dotrzec . ssanie dziala elegancko , odbija i wogole . nom to tak wyglada jakby za duzo paliwa mial bo na ssaniu to go strasznie zamula . tylko dziwi mnie to ze na zimnym ma taka moc i tak zbiera sie sprobuje wyregulowac sklad mieszanki bo regulacja iglicy nic nie pomagala tylko jak dalem na pierwszy to brakowalo mu paliwa a jak na ostatni to jesczez gorzej mulil
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduro12
Nowicjusz
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:24, 17 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
regulowalem poziom mieszanki i dalej lipa ;/ jest troszke roznica ze na wyzszych obrotach lepiej ciagnie ale na biegu jalowym i podczas jazdy z dolnych obrotow bardzo muli go
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:53, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wszyscy piszą tylko o zapłonie ale nikt nie wspomina o filtrze paliwa, w którym często osadza sie rdza itp i zatyka dopływ paliwa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduro12
Nowicjusz
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:26, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ale co to by mialo wspolnego z tym ze silnik zimny lub cieply??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:23, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
temperatura tutaj nie ma znaczenia, jednakże spreawę przedstawiłbym tak:
" bo jak sobie simek postoi to paliwo spływa, a jak go odpalisz - ciągnie paliwo, ale ono spływa za wolno. Czas na stygnięcie w rzeczywistości jest czasem na spłynięcie paliwa".
warto mieć przezroczyty wężyk, żeby widzieć czy paliwko płynie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:09, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
właśnie chodziło mi o to co BLUMENOWi.innej opcji nie ma jak zagrzanie silnika bez paliwa,a on być moze zagrzewa sie tylko z tego co pociągnie z gaźnika i po malej części z baku bo może byc kranik zapchany itd, więc tekst typu nie pali jak sie zagrzeje może być złudny, bo sie zagrzewa tylko na dawce z gaźnika.ot co może mieć filtr paliwa do tego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|