|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:25, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Mam pytanko nie związane z działem, ale nie chciałem nowego tematu zakładać:
Od jakiego moto można założyć tarcze 280mm? Bo kombinuje tarczę z przodu z zaciskiem RG 80 i na konkurencyjnym forum przeczytałem, że przy tarczy 280mm nie ma tyle kombinacji z montażem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubus1pl
Nowicjusz
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:46, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Siema. Pytanie: Jaki akumulator kupić do 6v sr50 ? Nie żelowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:46, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Janaszioom dnia Pon 13:48, 31 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro
Nowicjusz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:27, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Siemka, mam do was pytanie, dostałem od dziadka cylinder DDR 50cm i chciałbym mu zrobić szlif, tylko jest problem bo on ma strasznie zjechany gwint jak można to tak nazwać bo ten cylinder niema gwintu bo ktoś próbował jakimś pilnikiem spiłować chyba na mniejszą śrubę... Ile by kosztował szlif na 60cm i ewentualnie coś z gwintem zrobić.
PS: Zaraz postaram się zrobić fote.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:28, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Na gwint redukcja, a szlif ok 50zł, zależy jak kto sobie ceni.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro
Nowicjusz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:38, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Raczej nie da nic redukcja...
tutaj fota [link widoczny dla zalogowanych]
Sory za jakość ale chyba widać co trzeba
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:44, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Hehe rzeczywiście, że redukcja nic nie da Może spróbuj nagwintować, ale wątpię.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro
Nowicjusz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:50, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Gwintowanie też nic nie da bo ta nakrętka od tłumika wchodzi luźno na to, szkoda mi wyrzucać cylindra bo DDR jest coraz mniej, popytam gdzieś czy da sie nalać aluminium i nagwintować albo może inny użytkownicy forum mają jakieś pomysły.
Ostatnio zmieniony przez Maro dnia Pon 14:52, 31 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szydlos
Nowicjusz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Pon 15:37, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Czym sie rozni gaznik 16N3-1 od 16N3-4 ??? Czy jest lepszy w czyms ?? Ktorego byscie woleli przy S51 50 ccm ??
Ostatnio zmieniony przez szydlos dnia Pon 18:11, 31 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:34, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
kiedy się powinno robić remont przednich amorów jak za ciężko chodzą czy jak za lekko ?? czy jak ciężko odbijają ??
Ostatnio zmieniony przez Janaszioom dnia Śro 17:55, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:49, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
szydlos napisał: | Czym sie rozni gaznik 16N3-1 od 16N3-4? |
Wg książki E. Wernera "Jeżdżę...", str. 173, te gaźniki nie różnią się niczym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wajcar
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:27, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Maro ja mam pomysł zrobić kawał blachy tak by zakładać przez kolanko ( wyciąć taką dziurę, oraz 2 dziurki na szpilki ) a przez cylinder pogiąć szpilki tak by trafić do tej blaszki, z góry i z dołu byś do ciągnoł śrubami na szerokich podkładkach i by trzymało.
Ja mam pytanie składając silnik używa cię czegoś do smarowania uszczelek czy można je tak na sucho chodzi mi głównie o tą do karteru na rozpołowienie
Ostatnio zmieniony przez Wajcar dnia Czw 12:47, 03 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:01, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jak się zakłada 60 to też trzeba zmienić głowicę?? ta od 50 nic nie będzie pogarszać ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:17, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
NIe trzeba zmieniać głowicy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wajcar
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:41, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam pytanie składając silnik używa cię czegoś do smarowania uszczelek czy można je tak na sucho ???
chodzi mi głównie o tą do karteru na rozpołowienie
Ostatnio zmieniony przez Wajcar dnia Czw 21:42, 03 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|