|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moon
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Poniatowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:20, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi ci o te w zdłurz gładzi tulei to według mnie są one spowodowane zużyciem, nie jestem co do tego pewien tak mi się wydaje.
Gdyby któryś z forumowiczów np.Marcias lub kto inny który zajmuje się taka mechanika wypowiedział to dowiemy się na pewno.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:36, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tego posta skopiowałem z działu: Nasze Simsony ze swojego tematu.
Mam pewien plan.. A mianowicie opiera się on na zapłonie rometa. Są tam dwie cewki do świateł. Chciałbym dowinąć na nie drutu, połączyć je, wykonać regulator napięcia, podłączyć mostek i oczywiście wsadzić akumulator i do niego podłączyć całe oświetlenie.
I tu moje pytanie: Czy takie coś jest możliwe? Czy to zda egzamin?
Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Pon 20:38, 14 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:38, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie możesz połączyć 2 cewek pod jeden mostek, ładowanie będzie znikome. Jak już chcesz tak zrobić to musisz do każdej cewki mieć osobny mostek. Nie pamietam jaka jest grubość drutu w cewkach świetlnych w tym zapłonie ale wydaje mi się, że będzie za cienki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:04, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cewki mogę przewinąć grubszym drutem.
Czyli musiałbym dać dwa mostki i potem mógłbym połączyć te przewody z mostków?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:12, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
witam jak podłączyć cewkę butelkową, ponieważ mam nową i tam są numerki 15 i 1 a na starej takich nie było opcja szukaj mi nie pomogła. są 2 kable niebieski i pomarańczowy.
i jak zamontować napęd obrotomierza w klapie
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KrOlikk
Simson Fan
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Felinów (Trasa Kraśnik - Janów Lubelski) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:24, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Do styku 1 to kabel z zaplonu
A do styku 15 masa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:35, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
dobra dzięki z napędem już sobie poradziłem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubus1pl
Nowicjusz
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:19, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Siema. Mój simek ciągnie olej ze skrzyni. Co jest tego przyczyną ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:25, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
kubus1pl napisał: | Mój simek ciągnie olej ze skrzyni. Co jest tego przyczyną ?? |
Nieszczelny simmering od strony sprzęgła albo uszkodzona uszczelka między połówkami karterów (tzn. jej część "sąsiadująca" ze skrzynią korbową). Raczej to pierwsze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubus1pl
Nowicjusz
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:59, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra dzięki. Jest jeszcze szczegół, że w skrzyni jest benzyna z olejem, może to sprecyzuje moje pytanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:36, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
W skrzyni korbowej panuje na przemian podciśnienie i nadciśnienie, więc benzyna dostaje się do oleju i olej jest wysysany, tak to się miesza.
Tak więc może to być i przy nieszczelnym simmeringu jak i uszczelce.
Najpierw wymień simmering na jakiś porządny (np. firmy Corteco): spuść olej, zdejmij lewy dekiel i odkręć zębatkę na wale. Simmering wyciągnij śrubokrętem i załóż nowy (godzinka czasu).
Do wymiany uszczelki trzeba rozpoławiać silnik, więc to grubsza robota.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubus1pl
Nowicjusz
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:12, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Myślałem, żeby dać go do mechanika. Ale jak nie potrzeba wszystkiego rozbierać to myślę, że sobie poradzę. Sima mam dopiero 1 miesiąc. Wielkie dzięki Syzyf za odp.
Ostatnio zmieniony przez kubus1pl dnia Pią 13:13, 18 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Burza954
Nowicjusz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:27, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Przy wymianie cylindra na S70 trzeba wymieniać kosz sprzęgłowy również? Czy nie trzeba tego robić? Chodzi mi tutaj o koszty czy się zaleca czy nie.
Czy można jeździć na koszu od S51. P.S. wymieniałbym zębatkę na trochę większą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:28, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
O ile mi wiadomo kosz od 70 (i zębatka na wale) różni się tylko ilością zębów, czyli przełożeniem. Nie jest on chyba "mocniejszy" czy coś w tym stylu. Ja u siebie w 70cc mam na razie stary kosz od 50 i jest OK.
Tak więc nie trzeba go musowo wymieniać (jak np. wał) - można założyć np. większą zębatkę zdawczą i będzie podobny efekt.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:44, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
aby założyć osłonę łańcucha trzeba go rozpołowić ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|