|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zlatan
Bywalec
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:35, 02 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ja mam pytanie za które wszyscy simsonowcy złapią się za głowę no ale ...
co oznacza ddr ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Sob 13:10, 02 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba to ;D? democration deutschland republik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:36, 02 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Deutsche Demokratische Republic
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 13:41, 02 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Poprawna wersja to "Deutsche Demokratische Republik"
Ja wiem, ze wszyscy jesteście zafascynowani językiem angielskim, ale na całe szczęście w tej nazwie nie ma ani śladu angielskiego pochodzenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zlatan
Bywalec
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:50, 02 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
w sumie nie o to mi chodziło. Mi się rozchodzi o to że niektórzy piszą ze np. mają cylinder ddr. To oznacza że mają orginalny niemiecki??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Sob 15:24, 02 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tak oznaczenie DDR-a jako cylindra chodzi głównie że jest oryginalny niemiecki i lepszy od tych co produkuje się teraz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:58, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jaki polecacie dobry moduł do elektronika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:20, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
DDR
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cinek-93
Bywalec
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: brać pieniądze? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:22, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ewentualnie te wzmacniane z allegro, mam i nie narzekam.
Gdy robię zasilanie w cylindrze to trzeba robić dwa takie dowierty czy można szlifierką zrobić takie "rozgałęzienie" od głównego płuka do nowego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AQX
Nowicjusz
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:35, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Witam
Jestem na wpół szczęśliwym posiadaczem platyniarza 12V.Z tego powodu jestem w kropce ponieważ nie wiem co wybrać,czy zmienić zapłon na elektronika czy zostawić platyny.Jaki gaźnik nowy BVF od p.Kniazia czy używany DDR 16mm rzecz jasna?
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:09, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Osobiscie wole platynki - znajdziesz dobrej jakosci platynki, nasmarujesz smarownice krzywki, wymienisz kondensator, cewke, wszystko dobrze zaizolujesz. Rozwiazanie prostsze i rownie zywotne co elektronik. Dodatkowo w razie jakiejkolwiek awarii jest prosta diagnoza, a z elektronikiem zwykle konczy sie wymiana wszystkiego.
Co do gaznika - czy stary z DDR (ten skrot oznacza nazwe pastwa w jakim byl produkowany), czy nowy z RFN (tez nazwa panstwa), oba sa pradukcji BVF(nazwa firmy produkujacej gaznik). Z tym ze co do pochodzenia nowego nie jestem pewien. Strzelam ze to jakis import ze wschodu pod szyldem BVF.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:14, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja kupiłem ostatnio elektronika 12 v DDR, ale muszę dokupić moduł i cewkę butelkową. Moduł planuję kupić wzmacniany z allegro. bedzie ok ?
A co do cewki to patrzyłem u Kniazia są dwie .
CEWKA BUTELKOWA ELEKTRONIK ( KRÓTKA)
CEWKA BUTELKOWA ELEKTRONIK ( KRÓTKA) ORG. MZA
i tu nie ma znaczenia czy na 12 v czy na 6 v ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AQX
Nowicjusz
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:20, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Witam
Co do gaźnika myślałem że te produkowane w byłej DDR były oznaczane logiem IFA.
A teraz te nowe są pod logiem BVF.
Czyli jednak raczej zostać przy platynach.Znów z cylindrem mam kłopot,nie wiem czy szlifować swojego starego chyba węgra?,bo almot coś szwankuje czy poszukać ddr'a jakoś przynajmniej po 1szlifie albo nominał.
Ogólnie żeby coś ze swoją srką powojować to musiałbym wydać ponad 2k i mieć ok. 80ccm.jeśli się nie mylę...nie chcę żeby osiągała prędkości inne niż osiągalne bo 75km/h wystarczy ale żeby przy tym miał silnik siłę aby wyciągać pod górki.
Nie jestem w stanie tak jak wy bawić się z Simsonem,już i tak w ubiegłe wakacje dosyć w niego włożyłem.
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:09, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jakie są inne sposoby ustawiania zapłonu elektronicznego... Oprócz lampy...( zarówki na wysokie napiecie)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Wto 21:17, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepiej i najdokładniej zapłon ustawia się za pomocą przyrządu zegarowego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|