|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:52, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Janaszioom napisał: | Tu jest inne zdjęcie tego jak do mnie to to wygląda jak bolce do wtyczki od kabla.
[link widoczny dla zalogowanych] |
No dla mnie też to tak wygląda, może MZA dorabia sobie na prądzie
Seba1994 napisał: | Witam mam pytanie czy oplaca sie kupic nowa glowice do S51 w granicach 50 - 60 zl czy kupic jakas uzywke w granicach 25 - 35 zl ? |
Kup używaną tylko zwróć uwagę na gwint w który wkręca się świecę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostry141
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 14:16, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jest jakiś zamiennik cewki butelkowej dla elektronika 6v?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:32, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cewka od skutra.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:39, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jak mam wszytskie cewki 12V a zaplonowa 6V to cos będzie słabsze?
Jak dam 12V i magneto palące żarówki (te normalne) to cewka zapłonowa nie "dostanie po dupie"?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:27, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Elo mam problema.
Simson odpala bez problemu z kopniaka, ale nie chce się wkręcić na obroty i nie trzyma wolnych. Świece mi zalewa więc wątpię, żeby gaźnik zbyt wolno dostarczał paliwa. Podstawy typu czyszczenie gaźnika, regulacja zapłonu, przerwy na świecy, na przerywaczu, regulacja gaźnika i wymiana kondensatora zrobione, więc o takich rzeczach mi nie piszcie.
Myślę, że to może być wina cewki butelkowej, ale nie mam pewności.
Zapłon platynkowy 6v, Gaźnik Amal 19T.
A i nie myślcie, że jak mi świece zalewa, to mam zbyt duży poziom paliwa, bo w Amalu nie ma regulacji na pływaku, tylko i wyłącznie na iglicy, która jest tak samo od kupna gaźnika, a Simson chodził bdb.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:57, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
witam dziś podłączyłem kontrolkę migaczy w obrotomierzu do któregoś stuku w stacyjce tak tylko żeby świeciło i to normalne że jak daję gazu to żarówka przygasa, tak samo jest jak podłączyłem podświetlanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:44, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Problem trochę z innej beczki, chodzi o samochód. Konkretnie Peugeot 206 1.9D, a mianowicie od jakiegoś czasu spod maski wydostają się dziwne odgłosy. Coś w rodzaju drgań np. pokrywy akumulatora ale to nie to. Mechanik twierdzi że to napinacz, tymczasem po własnych oględzinach na uruchomionym silniku, który chodził góra 5 minut dało się zauważyć mocne grzanie alternatora. Chodził może ok 5 minut ręki nie dało się przytrzymać na alternatorze. Czy to mogą być łożyska w nim? A jeśli nie to co?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:03, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witam, mógłby ktoś podać rozstaw otworów w kole? chodzi mi o te 3 bolce na które nakłada się tą gum a do pozostałych 3 zębatkę, oraz czy jest tam gwint (pewnie nie) i czy dało by się zrobić i mniej więcej do jakiej wielkości
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaFaŁ4
Nowicjusz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krejwiany/Puńsk/Suwałki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:11, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Mam mały problem i chcę go szybko rozwiązać. Mianowicie znikła mi iskra na świecy po tym jak sprawdzałem jak pali na ciepłym silniku. Gasiłem go i po paru sekundach znowu odpalałem, aż po paru takich ćwiczeniach nie chciał mi zapalić. Myślałem, że go zalało i po wykręceniu świecy już to stwierdziłem, ale gdy włożyłem ją do fajki i kopnąłem to nie było iskry na świecy. Pomyślałem, że to wina świecy, ale na innych jest tak samo. Przy ciągłym kopaniu jak przekręcam kluczyk z 0 na 1 to jakby między nimi na świecy pojawiła się iskra.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:24, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Odłącz od stacyjki przewód nr 2 i sprawdź czy jest iskra.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaFaŁ4
Nowicjusz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krejwiany/Puńsk/Suwałki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:47, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kable są zlutowane ze stacyjką. Odłączyłem go przy drugim końcu i wtedy nic się nie dzieje. Przy złączeniach kabli (pod przednią pokrywą) jest taki czerwono-czarny przewód. Jak go podłączam do wyższego to wtedy między 0 a 1 jest iskra, a jak na niższym to nie ma. Chodzi mi, że przy podłączonym kablu nr2, bo jak go odłączę to i na wyższym nie ma i na niższym też nie.
Problem nadal jest
Umieściłem go tu http://www.simsonrulez.fora.pl/font-color-black-problemy-ogolne,23/znikla-iskra-na-swiecy,27340.html#334004 , bo stwierdziłem, że pytanie które zadałem, nie ma krótkiej odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony przez RaFaŁ4 dnia Pon 12:05, 02 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moon
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Poniatowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:29, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Potrzebuje szybkiej odpowiedzi gdy po raptownym dodawaniu gazu silnik nie wkręca się do razu na obr. znaczy wiadomo jakieś tam opóźnienie jest ale po prostu robi takie chwilowe buu i wkręca się to zapłon jest opóźniony czy przyspieszony i w którą stronę należy przekręcić stator aby go opóźnić a w która aby go przyśpieszyć.
Z GÓRY DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI>
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jachu
Simson Fan
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica DOL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:51, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
moon napisał: | Potrzebuje szybkiej odpowiedzi gdy po raptownym dodawaniu gazu silnik nie wkręca się do razu na obr. znaczy wiadomo jakieś tam opóźnienie jest ale po prostu robi takie chwilowe buu i wkręca się to zapłon jest opóźniony czy przyspieszony i w którą stronę należy przekręcić stator aby go opóźnić a w która aby go przyśpieszyć.
Z GÓRY DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI> | Zdaje mi się że masz zapłon za bardzo opóźniony. Kolega w Jawie ma podobnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moon
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Poniatowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:17, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
aha a w którą stronę się przyśpiesza zapłon ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 9:45, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
To nie jest wina przyśpieszenia czy opóźnienia zapłonu ale wagi magneta. Załóż sobie 2x lżejsze to od razu będzie się wkręcał.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|