|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:54, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie spodziewałem się, że Simson mnie jeszcze kiedyś zaskoczy i nie będę mógł się z Nim uporać, a tu jednak...
Do rzeczy: Simson ciepły, zimny (obojętnie) dodaję szybko gazu i przez niecała sekundę zamula. Włączam ssanie i się tak nie dzieje. Wcześniej miałem dyszę 0.80mm w Amalu i też się tak działo więc myślałem, że go zalewa i zmieniłem na 0,70 0,75 jest to samo (Na dyszy 0,80 zalewało go na wolnych obrotach).
Problem jest jeszcze taki, że na 1, 2, 3 biegu rozpędzam się w miarę normalnie, a na 4 wkręci się do powiedzmy 4 tys. Obrotów i dalej nie, choć manetki mam jeszcze ponad połowę.
Może mieliście taki problem, lub wiecie co z tym zrobić więc proszę o pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Akerav
Gość
|
Wysłany: Wto 20:49, 07 Wrz 2010 PRZENIESIONY Śro 18:09, 08 Wrz 2010 Temat postu: 3 pręciki |
|
|
Jak się będą nazywać w cenniku Kniazia te 3 pręciki co są w sprzęgle (2 długie, krótki)? Szukam ale nie mogę rozpoznać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:01, 07 Wrz 2010 PRZENIESIONY Śro 18:09, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Pewnie tak, jak w Stazecie: popychacz sprzęgła.
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Śro 18:09, 08 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:22, 13 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Syzyfie pytanko
Od kąd zrobiłem wyłącznik regulatora ze skutra, całe niby 84W ma iść na H4 60/55W + 6,2W.
Więc jak to jest możliwe, że uzyskuję "84W" a odbiorniki pobierają ledwo ponad 60W i nic się nie spala? Coś jest nie tak i wiem co - cewki. Dlaczego świetlna cewka ma 2 druciki? Nie wiadomo.
W stazecie są cewki pod HS1 czyli 42W prawidzwe.
Z tego co zauważyłem to regulator nawet bez aqu puszcza napięcie na masę, dlatego mam tryb nocny (odcięcie go). Gdy wymienie obydwie cewki na 42W to jak wyłącze regler się popali wszystko. A jak wymienię jedną cewkę to napięcie wzrośnie o te kilka V i bez reglera w nocy mi popali napewno żarówki, teraz mają po 14V na nocnym więc już max.
Narzekam na słabe ładowanie, tryb nocny mi nie przeszkadza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 6:25, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
warszawa_24 napisał: | jak to jest możliwe, że uzyskuję "84W" a odbiorniki pobierają ledwo ponad 60W i nic się nie spala? |
Te 84W musisz traktować umownie, ponieważ moc , którą cewka może oddać zależy wprost od obrotów silnika. Na wolnych może być dostępne 30W a maksimum dopiero na wysokich - zależy od cewek i magneta.
W sytuacji, gdy wytworzona moc będzie większa niż odbiorniki będą w stanie zużyć (co zaskutkuje wyższym napięciem) do układu włącza się regulator/regler i po prostu "wytraca" jej nadmiar, staje się dodatkowym odbiornikiem, który ten nadmiar zużywa. Działa on tak samo, jak zawór bezpieczeństwa na kotle parowym - przy nadmiarze ciśnienia para idzie w gwizdek a ciśnienie w kotle nie przekracza ustalonego poziomu.
Tutaj też jest tracone ciśnienie (napięcie) ale poprzez zwarcie cewki do masy.
Od strony elektrycznej działa to na identycznej zasadzie jak opisany tutaj regulator napięcia. Tyle, że w ciebie "zaworem bezpieczeństwa" jest tyrystor a nie MOSFET.
warszawa_24 napisał: | Dlaczego świetlna cewka ma 2 druciki? |
Cewka ma zawsze co najmniej 2 druciki
Jakaś fotka?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Akerav
Gość
|
Wysłany: Śro 17:14, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie, mam pytanie. Dostałem gaźnik 16n3-8 produkcji WM Motors. Warte to co?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:30, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Pokazywałem Ci foto to mówiłeś, że nic nie widać.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dokładnie tą mam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:53, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Warszawa_24 - ta cewka ma jeden styk (drugi jest na masie). Gdzie więc widzisz tutaj 2 styki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:55, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jak to?
No zobacz, dwa styki. Jedn z lutem fabrycznie drugi bez:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:17, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nic na tym zdjęciu nie widać, czy te styki są połączone, czy nie? Pomiędzy nimi widać jakby kawałek drutu
Zdjęcia trzeba robić w dobrym świetle. Jeśli aparat/komórka nie łapie z bliska ostrości, to można dać przed obiektyw lupę albo okulary dziadka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:27, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No ale Syzyfie masz na AKF.
Tak, jest tam blaszka, taka sama jak w cewce zapłonowej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:50, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Sory za głupie pytanie ale czy te pierścienie będą dobre na tłok 40,97mm?
[link widoczny dla zalogowanych]
A podajcie link jak macie jakiejs lepszej jakości.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qurier92
Bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Stalowej Woli Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:12, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Mam krótkie pytanie. Czy do nowego gaźnika AMAL dodawana jest uszczelka w komplecie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Czw 19:20, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Potrzebna mi dane odnośnie żarówek w simaku czyli :
Przód , tył , stop i kierunki. Instalka 6V platynki. Czy simak który ma nieszczelny simer wałka zdawczego może przestać pracować tak jak powinien ?? Oprócz tego że sprzęgło może gorzej chodzić czy coś takiego. Chodzi o pracę silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|