|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:44, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli ma działać regulator, to masy nie możesz odłączyć i nie wykorzystasz mostka z EWR do prostowania. Pozostaje ci kupić oddzielny mostek albo diodę prostowniczą.
Odnośnie magneta, to zacytowałem jedynie fragment z książki - nie mam pojęcia, czy ma to potwierdzenie w rzeczywistości .
Faktem jest, że np. katalog części do SRXX podaje dla elektronika 2 rodzaje magnet z oznaczeniem 8305.1-010 oraz 8305.2-010.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TERY
Stały bywalec
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 20:45, 12 Gru 2010 PRZENIESIONY Nie 20:47, 12 Gru 2010 Temat postu: Kondensator |
|
|
Elo mam pytanie czy kondensator od malucha by pasował do sima ? 12v ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:49, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Przeniosłem, bo po co nowy temat na takie pytanie.
Tak, będzie pasował. Oczywiście kondensator zapłonowy.
Możesz się upewni - powinien mieć pojemność 0,22 uF (mikrofarada).
Sam mam taki założony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TERY
Stały bywalec
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 8:19, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
i o to mi chodziło syzyfie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal939
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:01, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie o co biega ze "stałym światłem" w Simsonie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jachu
Simson Fan
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica DOL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:45, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Że Ci ciągle (dopóki nie wyłączysz) światło świeci...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:00, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Jachu napisał: | dopóki nie wyłączysz |
Właśnie o to chodzi, że świateł nie da się wyłączyć stacyjką - są cały czas włączone podczas pracy silnika.
Wynika to ze sposobu podłączenia stacyjki a na schematach Mosera mają adnotację "ohne/mit Dauerlicht" (bez/z światłami dziennymi), przykładowo:
- [link widoczny dla zalogowanych]
- [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Wto 19:03, 14 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kicus
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: za 5 denver Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:56, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Jakie lozyska byscie polecili do 70/4?
skf: [link widoczny dla zalogowanych] ?
czy fag'i: [link widoczny dla zalogowanych] ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:14, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Kulkowe...
Tak na serio to jedne i drugie dobre, ale bym Fagi wybrał. Zrobiłem 2k km na 60/4/3, gdzie ciągle była full maneta i zero luzów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:02, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Założyłem w S51 półkę na liczniki. Linka prędkościomierza jest strasznie napięta, nie wygląda to estetycznie itp. Czy mogę założyć od Enduro?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:18, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Myślę, że spokojnie możesz założyć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stirohieri
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:42, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
powiedzcie mi czy cylinder 70cc pasuje do s51? O rozwierceniu karterów wiem ale czy np rozstaw szpilek jest taki sam?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:58, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, rozstaw szpilek jest taki sam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal939
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:52, 04 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Macie jakieś sposoby na ściągnięcie wskazówki w liczniku tego typu
próbuje ją podwarzać i nie chce zejść.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:37, 04 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ja w takim liczniku ściągałem na siłę, tylko że trzeba uważać aby nic nie urwać no i po takim zabiegu szpilka na której siedzi wskazówka całkowicie się rozkręci za pomocą sprężynki więc przy zakładaniu trzeba kilkakrotnie obrócić szpilką tak aby sprężynka dociskała całą wskazówkę do ogranicznika na tarczy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|