|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Śro 19:38, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Może ktoś mi wytłumaczyć na czym to polega i jak się ustawia według takiego przyrządu ?? [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 19:44, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
To jest właśnie przyrząd zegarowy. Wkrecamy go w głowice zamiast świecy zapłonowej i z dokładnością do 0,01mm możemy stwierdzić w jakiej pozycji jest tłok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Śro 20:01, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ale to strzałka nam pokazuje tak ?? No to ta strzałka powinna być przy 2 kresce od zera tak ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:53, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
czemu przy drugiej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Śro 23:01, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No bo to jest w mm a powinno być przed 2 mm jakieś 1,8 GMP tak ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OgrodnikS70
Bywalec
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:55, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Witam słyszałem o jakis tyningowym słoneczku sprzegła do simka oco z tym chodzi i co to daje. Z góry dziekuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cinek-93
Bywalec
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: brać pieniądze? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:35, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jaki polecilibyście najniezawodny nowy zapłon ew. z innego motoru?
Ostatnio zmieniony przez Cinek-93 dnia Nie 23:42, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamcio
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Krakowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:00, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
OgrodnikS70 napisał: | Witam słyszałem o jakis tyningowym słoneczku sprzegła do simka oco z tym chodzi i co to daje. Z góry dziekuje. |
Jest poprostu większej grubości (1.7) i lepiej dociska tarcze sprzęgłowe. Przydatne przy większych poj z większym rezonansem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaniek_92
Nowicjusz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pon 22:51, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Witam , jest sens tylko np zakladac cylek 50/2 50/4 i np rozwiercony gaznik? bez tlumika liczonego itp?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 11:19, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
TAK.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro
Nowicjusz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:20, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Siemka mam pytanie, ponieważ myślę kupić sobie owiewkę "UFO"
i mam pytanie ma ktoś może taką owiewkę? Bo chce wiedzieć jakie tam żarówki idą, bo mam instalacje V6 i nie wiem czy takie żarówki dostane do V6.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:37, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mam sprawę odnośnie zapłonu elektronicznego. Otóż:
- czy w momencie zapłonu przewody z modułu nr 2 i nr 31 mają być złączone( chyba nie) rozłączone czy może złączone z czymś innym???
- jak ma być zamocowany przewód do fajki w cewce butelkowej? On tak wchodzi tylko na wcisk i tyle?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:43, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
1. Nic podobnego. Wtyk nr 2 w module sluzy do gaszenia, iskra bedzie niezaleznie od stacyjki gdy go rozlaczysz. Na pewno nie moga byc polaczone.
2. Przewod do cewki, podobnie jak do fajki, jest wkrecany, wewnatrz cewki jest wkret, na ktory nakrecasz kabel. Dodatkowo dokrecasz nakretke.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:53, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Dzieki
PS.
Jeszcze się dopytam... Poskładałem cały ten zapłon, wszystko pięknie ładnie, i na początku miałem iskrę, potem nie było i potem znowu była.
To też możę być wina impulsatora?
Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Śro 22:05, 27 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:27, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Na to pytanie ciezko znalezc jednoznaczna odpowiedz... Moze to byc impulsator, cewka zaplonowa, cewka butelkowa, modul a nawet magneto. Zacznij od podmiany modulu jak masz z kim. Sprobuj tez regulacji na module...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|