 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlodywedkarz
KIEROWNIK

Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąsosz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:01, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki :-) a ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić? Wahacz wyciągnę to nie będzie problemu ze zmiana, ale gorzej będzie z tymi, które są w ramie. Ma ktoś pomysł?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:39, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
To już z wahaczem jest większy problem. Łoże silnika wyjmujesz całkiem, na imadło i tulejki można wybić spokojnie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:46, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, mam jedno pytanie czy jak motor mocno kopci na niebiesko to bierze olej ze skrzyni ? Czy jak kopci na biało to bierze olej ze skrzyni ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:03, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Rafał51 napisał: | Witam, mam jedno pytanie czy jak motor mocno kopci na niebiesko to bierze olej ze skrzyni ? Czy jak kopci na biało to bierze olej ze skrzyni ? |
Pytanie jest odnośnie 2T, a sformułowałeś je dla silnika diesla.
Ogólnie rzecz ujmując jak kopci to zbyt dużo dodałeś oleju do paliwa, lub poprzez nieszczelność silnik pobiera go ze skrzyni przekładniowej.
Po kolorze spalania trudno zweryfikować, ale niebiesko-siny to olej (biały to byłaby ropa przy źle ustawionym zapłonie)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:13, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Aha, dzięki wielkie za odpowiedź
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:55, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wątek z regulacją AMALa przeniosłem do nowego tematu w dziale Problemy Ogólne.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlodywedkarz
KIEROWNIK

Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąsosz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:52, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam czy jak wywalilo mi uszczelniacz na wale i poleciał olej do środka to czy należy wyczyścić ten olej z pomieszczenia w którym jest wał?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:12, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A co będziesz silnik rozpoławiał? Bez sensu tak jak dla mnie.Co będziesz znowu zimery wymieniał itp.Jak na moje oko to silnik sam to przepali.Ja to bym tymczasowo troszkę zmniejszył stosunek olej- e95 .I poleci w pizdu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:41, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mlodywedkarz napisał: | Witam czy jak wywalilo mi uszczelniacz na wale i poleciał olej do środka to czy należy wyczyścić ten olej z pomieszczenia w którym jest wał? |
Można wypłukać, ale po jednym kilometrze przejechanym nie będzie po nim śladu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlodywedkarz
KIEROWNIK

Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąsosz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:04, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
a to że jest słabszy jedzie tylko na 2 bo na 3 ledwo co.. To jest wina że olej tam zalega?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:32, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mlodywedkarz napisał: | a to że jest słabszy jedzie tylko na 2 bo na 3 ledwo co.. To jest wina że olej tam zalega? |
Jeżeli uszczelniacz został wymieniony i trzyma, a na postoju wkręca się na obroty prawidłowo to spokojnie można ten olej z komory korbowej wypalić w trakcie normalnego użytkowania.
Jeżeli masz problem z jazdą na trzecim biegu? to jest potrzebna regulacja, ostatecznie remont - ale tego nie mam jak ocenić.
Ostatnio zmieniony przez pss dnia Pią 23:35, 31 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:57, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Czy kondensator zapłonowy można podłączyć wprost między zaciski cewki butelkowej ? Normalne podłączenie jest tak samo: między masę, a przewód idący do cewki. Przy cewce jest od razu masa no i ten przewód zasilający. Więc ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:53, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Można
- ale dodam też że wyglądać to to nie będzie a i delikatne szpilki cewki będą obciążone drganiem samego kondensatora, zwłaszcza [-]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek94marko
Nowicjusz

Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:07, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A moje pytanko brzmi: czy gdy odkręcę magneto mogę ustawić przerywacz, czy może konieczne jest do tego przykręcone magneto..?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlodywedkarz
KIEROWNIK

Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąsosz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:18, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
nie jest konieczne zakręcone magneto ale wtedy ciężej będzie ci uchwycić GMP, ponieważ nie będziesz miał czym ruszać tłokiem(Jedynie kopką). Tak więc jest możliwe ustawienie, lecz jest to cięższe.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|