 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
good_boy
Nowicjusz

Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:30, 17 Lip 2009 Temat postu: Wszystko działa dobrze, ale szarpie! |
|
|
Witam wszystkich!
Mam problem z moim Simkiem, obecnie jest na docieraniu, przejechałem już jakieś 330km. Mam założony cylinder z RZT 60ccm, tłok z jednym pierścieniem. Simson na wolnych obrotach chodzi super, tak samo się rozpędza. Kiedy jadę stałą prędkością po równej drodze, ok 30km/h jest wszystko w porządku! Natomiast kiedy zwiększę prędkość do 40km/h i jadę taką prędkością, to Simsonek zaczyna szarpać, jest to dosyć odczuwalne szarpanie! Przy kolejnych stałych prędkościach takich jak: 45km/h lub 50km/h, również szarpie. Co to może być?
PS - Łańcuch już był napinany i luzowany, nic się nie zmieniło! (Mam nowe zębatki i nowy łańcuch).
Z góry dzięki i pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum

Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:40, 17 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Stawiam na kondensator, lub może za mało paliwa dostaje. wyreguluj gaźnik metodą prób i błędów, bo te książkowe metody nie zawsze są idealne. Powodzenia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
good_boy
Nowicjusz

Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:54, 17 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Spróbuję ten kondensator! Z gaźnikiem siedziałem do 2:00 w nocy i niestety nic nie pomogło! Nawet próbowałem od kolegi i tak samo, mam jeszcze jedno pytanko, jaka byłaby idealna dysza pod mój cylinder? Dzięki i pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Sob 12:01, 18 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ma czegoś takiego jak dysza idealna!! Każdy silnik potrzebuje innej.
Jaką masz dyszę? Wymień świecę i tak jak mówi ogierek spróbuj z kondensatorem ale zanim włożysz nowy, przetrzyj miejsce jego osadzenia papierem ściernym.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
good_boy
Nowicjusz

Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:06, 18 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Na tej mojej dyszy pisze 80, świece próbowałam również i też nic nie dało...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirek2
Simson Fan

Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: Sob 14:12, 18 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
dysza powinna być 72
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES

Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:43, 18 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
mirek2 napisał: | dysza powinna być 72 | do takiej 60-tki może być mała 72-ka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:10, 18 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
marcias napisał: | Nie ma czegoś takiego jak dysza idealna!! Każdy silnik potrzebuje innej. |
Jest dysza idealna, ale nie uniwersalna. Z tym ze dysza idealna jest praktycznie nie do uzyskania, ale jest to mozliwe.
Nie ma za to dyszy uniwersalnej, bo kazdy silnik potrzebuje innej dawki paliwowo-powiietrznej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
good_boy
Nowicjusz

Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:01, 18 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem to raczej nie jest wina gaźnika, ani dyszy! Wymieniłem kondensator i niestety nic nie pomogło. Natomiast zauważyłem coś bardzo dziwnego... Kiedy jadę 40km/h motorek szarpie, kiedy jadę 50km/h strasznie mocno słychać pierścień i jakby tak Simsona hamowało, natomiast kiedy jadę 55 km/h i więcej jedzie się po równej drodze super! Co może być z tym szarpaniem i z tym pierścieniem? Obecnie mam przejechane 350km, czyżby jeszcze był za mało dotarty? Dzięki i pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek1006
Bywalec

Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:41, 18 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
źle ustawiony gaźnik bądź zapłon ... ja miałem taki sam problem ale pobawiłem się regulacjami i potem jeździł już normalnie ale nie było łatwo go tak dobrze wyregulować
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
good_boy
Nowicjusz

Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:46, 18 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ok, pobawię się jak przyjadę z Niemiec... Dzięki wszystkim bardzo za pomoc! Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|