|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EriCk
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Broniszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:30, 08 Mar 2014 Temat postu: wysokie obroty |
|
|
Posze o pomoc. Dzis zlozylem simsona ( bo mi lozysko na wale wyło:P) i gdy go odpalilem nie ma wcale niskich obratow. probowalem juz wszystkiego i nic. Dodam jeszcze ze boje sie ze go zatre jak bedzie chodzil na tak wysokich obrotach bo wymienilem sobie tloka i pierscienie. HELP!!!!!!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HubertSR50
Bywalec
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:52, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
simeringu od strony zapłonu nie uszkodziłeś przy montażu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EriCk
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Broniszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:52, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Napewno nie. A ma to cos do tego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:08, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli jak trzyma Ci cały czas wysokie obroty? Czy po prostu zamiast wolnych gaśnie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
erwick3
Nowicjusz
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:43, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A kopci Ci mocno i/lub kapie olej?
Bo jeśli tak to silnik może dostawać lewe powietrze i nie wyregulujesz wolnych obrotów.
Ostatnio zmieniony przez erwick3 dnia Sob 22:19, 08 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EriCk
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Broniszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:50, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Caly czas na wysokich chodzi. Tak, kopci dosc mocno
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EriCk
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Broniszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:03, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Przydkalem gaznik tekturą ta strone od filtra powietrza i chodzi na wolnych obrotach ale sie znow nie wkreca a zaplon idealnie ustawiony co moze byc przyczyna? Filtr powietrza? Dodam ze w tym filtrze nie ma zadnej gąbki ani nic ale dawniej tak normalnie chodził.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariushz
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:23, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
sprawdz smeringi na wale
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EriCk
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Broniszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:47, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nowy załozylem Wczoraj rano
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:01, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Skąd pewność że zapłon ustawiony idealnie? na znaki patrzysz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariushz
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:02, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
1.wyczyść i wyreguluj gaźnik
2.zobacz czy linki gazu i ssania się nie blokują
Który simering wymieniłeś od strony iskrownika czy od strony sprzęgła?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EriCk
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Broniszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:52, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
regulowalem i czyscilem. Oba wymienilem. A ma znaczenie to że wbilem sobie troche za daleko simering od strony sprzegła????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariushz
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:21, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Zauważyłeś różnice po wymianie simeringów np. mniej kopci?
Simering powinien być wsiśnięty równomiernie i pokrywać się z powierznią kartera bo może przepuszczac olej.Nie powinien byc też wciśniety za daleko.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EriCk
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Broniszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:35, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Kopci wiecej ale to chyba datego ze bogata mieszanke leje. 1:33
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|