|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielmag1
Bywalec
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 22:04, 18 Kwi 2009 Temat postu: Z pychu odpali a z kopa nie |
|
|
Witam. Mialem cylinder 60ccm i na nim wszystko ladnie chodzilo do wczoraj gdy sie zatarl ( wyskoczylo zabiezpiecznie) wiec zalozylem stary ddr'owski cylinder w bdb stanie. Lecz gdy chce odpalac to tylko odpali z popychu ( popchnę 2-3m i odpalony) a ze startera nie zapali za zadne skarby. Jakas regulacja jest potrzebna czy moze slaba kompresja? ( bo na tym 60ccm ktory byl nowy odpalal idealnie)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:12, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Spróbuj na innej świecy. Jeśli to samo, to ustaw zapłon.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielmag1
Bywalec
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 22:17, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
zaplon mam ustawiony na te fabryczne znaki ( zaplon elektroniczny). Moze przerwa na swiecy ma cos do tego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Nie 0:19, 19 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
na swiecy powinno być 0,4mm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek1006
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:14, 19 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jezeli na starym 60 cm palil idealnie to widocznie ten ddr ma za slaba kompreche , sprubuj z ta swieca a jak nie pomoze to nowy cylinder albo szlif
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ausdauer
Simson Fan
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kujawsko-pomorskie Rywałd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:05, 19 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a jak było przedtem zanim zmieniałeś cylinder z DDR na ten nowy? dobrze palił? u mnie to była wina że nie dostawał paliwa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielmag1
Bywalec
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 20:36, 19 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
przed zmianą na 60 tez byly problemy z odpalaniem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ausdauer
Simson Fan
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kujawsko-pomorskie Rywałd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:29, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
masz lipny cylinder. daj go na szlif albo nowe pierścienie, ja miałem to samo i u mnie można było wsadzić paznokieć pomiędzy tłok a tuleję!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dedaj
Bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:29, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jak ma lipny cylinder to nawet szlif nie pomoże kup almota jak masz kase ?.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|