|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:02, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Spróbuję jutro go zdjąć
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kira
Simson Fan
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:29, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Spróbuj zacisnąć sprzęgło i lekko próbować obrócić starter. Mi tak się czasami robiło i zazwyczaj pomagało jednak nigdy nie zdarzyło mi się to na zapalonym silniku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:49, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Zdjąłem cyl. Tłok pracuje normalnie. Tylko są wielkie luzy na (korbowodzie chyba).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:39, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No to musisz wymienić, a wał się w ogóle kręci?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:41, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wał się nie kręci . Nic się nie kręci wszystko sztywne. Były luzy na wale a teraz jest sztywno nie da nię obrócić na 1 mm.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:03, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No to łożyska poszły.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:30, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Myślicie, że warto robić szlif albo nowy cyl przy wymianie wału?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:56, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
miro_ziom napisał: | Myślicie, że warto robić szlif albo nowy cyl przy wymianie wału? |
No szlif możesz,ale wymiana cylka nie jest potrzebna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:05, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A jak bd miał problemy z oddaniem cylindra do szlifu to jaki polecacie nowy? Lub w razie szlifu tłok?
Ostatnio zmieniony przez miro_ziom dnia Śro 22:06, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:24, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jak ten będzie dobry to nie będzie potrzeby,a jak będziesz miał problemy to polecam np. [link widoczny dla zalogowanych]
A teraz masz cylinder nie przerabiany(nominalny) czy masz już po szlifie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:28, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
tłok siedzi 38mm. Ale mam zerwany gwint na tłumnik i jest to jakoś dziwnie zrobione ale szczelnie:). Zależy jak znjde blisko zakład to szlif a jak nie to nowy celek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:37, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Co myślicie o tych uszczelniaczach? [link widoczny dla zalogowanych] lub [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kira
Simson Fan
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:39, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Lepiej od Stazeta komplet z fluorokauczuku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:28, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Myślicie ze jak kupie wał od kniazia za 180zł z wypełniaczami mza i kplt łożysk skf to bd ok? Czy kniazw ma to samo co stazet?
Ostatnio zmieniony przez miro_ziom dnia Nie 15:41, 08 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:41, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Po rozpołowieniu silnika wszystko ruszyło. Co mogło być przyczyną?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|