|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pon 12:02, 28 Lip 2008 Temat postu: 4 bieg w simie, sprzegło |
|
|
1. dalczego 4 bieg w simie nie chce wchodzic tylko wchodzi na obrotach jalowych...bądź jak mu dam w gaz jak daje do góry to wchodzi luz i musze sie meczyc z 4
2. a 3 bieg tez nie chce wchodzic tz wchodzi luz, jednak wystarczy dac troche w góre i wchodzi 3, ale nigdy nie wchodzi za pierwszym razem odrazu z 2 na 3, tylko musze z 2 na luz, sprzęgło i 3
3. co zrobic zeby sprzęgło chodzilo lżej? trzeba go mocno naciskać, ze az bolą rece
Ostatnio zmieniony przez lukasz54 dnia Pon 12:05, 28 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:08, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
To sobie wyreguluj biegi.
Linke nasmaruj.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:40, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
biegi to z pewnościa rozregulowana skrzynia
sprzęgło to albo linka albo za mocno naciągnięte.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 19:19, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
albo tez pękła spręzynka od biegów (odbiająca)
a sprzęgło moze miec już wytarte tarcze jak rgulacja nic nie daje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 13:00, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
1. wlasnie najtrudniej wrzucic 4 bieg bo on wchodzi albo na obrotach jałowych albo na maksymalnych, i bardzo często wrzucajac biegi na wyższe zdarza mi sie wrzucać luz ten pomiedzy biegami
2. aha a simson powinien byc tak wyregulowany ze na 1 biegu bedzie jechał wolno po asfaldzie bez dodawania gazu, czy lepiej zeby gasł i sie dusił
Ostatnio zmieniony przez lukasz54 dnia Wto 13:02, 29 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Wto 14:43, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
1. wyreguluj biegi.
2. nie rozumiem za bardzo.....
chyba chodzi ci o to że jak puścisz gaz to przerywa i gaśnie. to tak ma być bo inaczej na postoju będzie miał obroty wysokie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 17:51, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
pawels2004 napisał: |
chyba chodzi ci o to że jak puścisz gaz to przerywa i gaśnie. to tak ma być bo inaczej na postoju będzie miał obroty wysokie |
wlasnie u mnie nie gaśnie tylko wolno sie toczy na jedynce i sie nie dusi, tak ma być? obrotów na wysokich niema chodzi normalnie... moze wiecej palic tz zmniejszyc obroty? jak zmniejsze obroty jalowe to mniej spali? a jak zwiększe to wiecej spali i będzie szybszy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Wto 21:05, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
czemu ma być słabszy ??. to nic do mocy nie ma. jeśli na postoju ma bardzo wysokie obroty to zmniejsz żeby tak tykał ładnie i będzie ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 21:11, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
wlasnie niema wysokich, ale to ma wplyw na spalanie, moc obroty jałowe majana to wplyw?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daczer
Stały bywalec
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 1258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:29, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Pewnie , że mają... Jakieś 5-10ml benzyny na godzine.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Śro 11:09, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Daczer napisał: | Pewnie , że mają... Jakieś 5-10ml benzyny na godzine. |
zarty se robisz
jaka jest różnica miedzy stawieniem wolnych obrotów a szybkich obrotów biegu jałowego poza dźwiękiem
to ma wplyw na moc, przyspieszenie, vmax, spalanie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 11:17, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wolne obroty powinno sie ustawić jak najmniejsze, ale tak żeby silnik nie gasł. Wolne obroty nie mają żadnego wpływu na prace silnika na wysokich obrotach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Śro 13:04, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
a jak ustawimy większe to źle? będzie łądniej chodził a nie pykał
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 13:32, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ładniej ?? Ja tam nie lubie jak mi silnik wyje na wolnych obrotach, i ruszać można bez gazu jak gnojorzem.
Możesz ustawić nieco większe wolne obroty, to w niczym nie przeszkadza. Tylko nie przesadź za bardzo, bo to negatywnie wpłynie na sprzęgło i skrzynie biegów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:43, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Moje wolne obroty sa 1500-1800 obr/min i takie wg mnie sa najlepsze. Praktycznie ponizej 1400 simson gasnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|