|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals51
Bywalec
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: okolice cwa
|
Wysłany: Czw 22:55, 20 Mar 2008 Temat postu: 50/4 kanaly a mocy niema |
|
|
witam mam problem tego typu chłopacy dzisiaj z kolegą założyliśmy cylinder 50/4 kanałowy nimieckiej produkcji okno wydechowe podniesione na 26mm ale mocy niema słaby jest jeszcze gorzej niż na 50zwykłej która miłą dwa kanały płuczące dałem nowe pierścienie do tego cylindra ale mocy niema i to na każdym cylindrze tak jest teraz nie wiem co się z nim dzieje dodam, iż dysza jest założona 72mm kolega mówi że go zalewa i gaźnik jest do małych regulacji gdyż dostaje za dużo paliwa jak składaliśmy to pod głowice nawet nie dał silikonu powiedział, iż nie trzeba wydaje mi się, że ma dekompresje dodam że zapłon jest dobrze ustawiony gdy zimny z pierwszego kopa zapala na ssaniu co to może być przyczyną że nie mam mocy pomóżcie. z góry dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qba3
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 23:03, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
no wszystko to co wymieniłeś czyli nieszczelosć cylinder głowica(ale z sylikonem daj sobie spokuj w tym miejscu, poza tym zapłon ustawcie to że odpala od kopa to nie znaczy że zapłon dobrze ustawioy a jak te kanały były doramiane wiercone z wybijaniem ? a moze gdzieć gładz znizczona proponuje pojezdzić troche niech sie troch dotrze ale =najpierw wszystko ustawić/uszczelnić moze potem szlif?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:07, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Nie mogłeś poprawić nazwy tematu tylko drugi zakładać po pierwsze mówiłes ze masz zjarane szpilki to na co czekasz wymień je po drugie miedzy głowice a cylek posmaruj lekko silikonem to wykluczy nieszczelność i między cylek a kartery:D
Ostatnio zmieniony przez remix dnia Czw 23:08, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:52, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
pod głowice nie daje sie silikonu! daj uszczelkę sprawdź simmeringi i zobacz wtedy jaką msz kompresję
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:52, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze nie oczekuj super mocy na zwykłym tłumiku. Z tą specyfikacją mocy maxymalnej szukaj w granicach 9 000 obr/min (wydech na 26mm) ten tłumik który teraz masz tylko muli silnik. Proponuje ustawienie zapłonu na ponad 2.0mm przed GMP i danie tłumika rezonansowego wyliczonego na rezo w granicach 6 000 - 6 500. DO tego zębatka 14z i tyle. Już nie naprawisz tego.
PS... jak rozwierciłes 16n5 do 19n5? i po co chcesz zamienic gaźnik 19mm na 15mm binga do 60ccm? żart?
Ostatnio zmieniony przez rejdzik dnia Pią 15:55, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals51
Bywalec
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: okolice cwa
|
Wysłany: Sob 15:15, 22 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
umiesz czytać tam jest napisane w planach gaźnik bing 17 i 60 ccm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:14, 22 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No a bing 17 ma 15mm przelot <idiota?>
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wmn9
Nowicjusz
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:27, 22 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
mam pytanko co to jest to GMP przy zapłonie??
czy to jest ta kreska na karterze??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ooryginall
Stały bywalec
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żagań (woj.lubuskie)
|
Wysłany: Sob 22:35, 22 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
GMP-górny maksymalny punkt czyli inaczej mówiąc jest to punkt w którym tłok ma najwyższe położenie względem cylindra (jest na samej górze)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wmn9
Nowicjusz
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:38, 22 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
a jak ustawić zapłon przed gmp 2mm bo tak powinno chyba byc:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals51
Bywalec
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: okolice cwa
|
Wysłany: Sob 23:28, 22 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
r4g3 sorki źle cię rozczytałem ten gaźnik nie powinien mieć nazywa 19n5 tylko 19n1 sorrki wielkie zwracam chonor
Ostatnio zmieniony przez michals51 dnia Sob 23:33, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:40, 22 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ja mam 60 cmm cylek jak chcesz to daj 4 kanałowca ddr a w zamian dostaniesz 60 almota dobrze chodzi almot:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillo_sr50
Bywalec
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Byszwałd
|
Wysłany: Nie 2:10, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Wmn9 napisał: | a jak ustawić zapłon przed gmp 2mm bo tak powinno chyba byc:D |
1,4mm przy 50 i 60 ccm, 1,8 przy 70ccm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 2:33, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
kamillo_sr50 napisał: | Wmn9 napisał: | a jak ustawić zapłon przed gmp 2mm bo tak powinno chyba byc:D |
1,4mm przy 50 i 60 ccm, 1,8 przy 70ccm |
Na odwrót
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wmn9
Nowicjusz
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:42, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
co na dowrót i powiedzcie jak to dokładnie ustawić żeby platynki sie owierały dajmy na to 1.4 mm przed gmp proszee bo mnie maszyna do szału doprowadza
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|