|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:26, 13 Gru 2010 Temat postu: 50/6 gaśnie po wrzuceniu biegu |
|
|
Witam. Mam problem ze swoim małym wariatem. Jakiś czas temu kupiłem używkę cylek 50/6 od gościa z forum. Nie jest porysowany. Odpala po 2-3 kopie jak jest zimny czyli w miarę dobrze. Ale jak wrzuce bieg to zaraz gaśnie. Dzieje się tak też jak ruszę z 1 i chcę wrzucić 2 bieg. I jeszcze jedno pytanie: czy zapłon musi być ustawiony idealnie na znakac?? Oczywiście mechaniczny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KrOlikk
Simson Fan
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Felinów (Trasa Kraśnik - Janów Lubelski) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:01, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
sprobuj ustawic zaplon nie ma znaki tylko tak bez znakow i na 1.8mm i zobacz czy znaki sie pokrywaja
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:13, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Chodzi o to, żeby tłok był w odległości 1,8mm? I od którego miejsca to mierzyć? I czy przerwa na platynkach ma w tym momencie wynosić 0,3mm??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:21, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
a jak ''przygazujesz'' to go muli czy wchodzi na full obroty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:30, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem, że troszkę go zalewa po zmianie gaźnika na inny. I musze przełożyć dysze. Jak odkręciłem na full to kręcił się wysoko (wyżej, niż na seryjnym). Ale nie zrozumiałem tej odpowiedzi dotyczącej ustawienia zapłonu.
Ostatnio zmieniony przez Murarz dnia Pon 21:59, 13 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnykmh
Nowicjusz
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rogi (okolice krosna) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:18, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Zapłon ma być na 1,5mm-1,8mm na platynkach 0,4mm , ja miałem problem z ustawieniem zapłonu ponieważ miałem inne koło magnesowe i krzywka była w innym miejscu wiec nie pasowało do znaków , może masz podobny problem ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:32, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
On gasnie z braku mocy, czy innej przyczyny?
Czy na luzie mozna lekko obrocic tylnym kolem?
Czy na jedynce, na sprzegle da sie przetoczyc motor?
Poza tym zmniejsz obrazek w podpisie - polecam regulamin.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
najt
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:27, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Czarnykmh napisał: | Zapłon ma być na 1,5mm-1,8mm na platynkach 0,4mm , ja miałem problem z ustawieniem zapłonu ponieważ miałem inne koło magnesowe i krzywka była w innym miejscu wiec nie pasowało do znaków , może masz podobny problem ? |
byś dopowiedział, że 1,5-1,8mm przed GMP
ja mam bardzo zniszczone kartery i jakiś dziki stator, więc żadnymi znakami się nie sugeruję i mam ustawione "na oko" czyli idealnie, lata praktyki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:12, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
GMP to jest najwyższy punkt położenia tłoka?? Antonio jak wrzuce bieg to normalnie dam radę obrócić kołem na sprzęgle. Tak samo na luzie. Trudno opisać to gaśnięcie. Czasem zdarzy się, że nie zgaśnie, ale jest podobnie, jakbyś zapłon wyłączył: spadają obroty i gaśnie. Przy czym na starym cylku jest w miarę normalnie. Nie ma takiego problemu. Ale nie będę na nim jeździł, bo to tajwan i przyda mu się szlif. Obrazek zaraz wywalę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
najt
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:34, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
P4V3U napisał: | GMP to jest najwyższy punkt położenia tłoka?? |
tak, Górny Martwy Punkt tłoka.
Czarnykmh napisał: | Zapłon ma być na 1,5mm-1,8mm |
w sensie, że 1,5-1,8mm przed GMP.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:30, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
w sensie, że iskra ma się pojawiać 1,5 do 1,8mm przed górnym martwym punktem położenia tłoka (GMP)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bendix simo-fan
Bywalec
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlaskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:50, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli ze w tym momencie (1,5-1,8mm przed GMP) platynki mają zacząć się rozwierać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
W3exe
Nowicjusz
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:13, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy pierscienie sa odpowiednio dopasowane. cylinder ma prog?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubus1pl
Nowicjusz
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzesko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:28, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
A może to sprzęgło? Naciągnij prazy rączce.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:37, 15 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ferie mi się zaczęły więc będę miał czas na spiedzenie pzy motorze. Dzisiaj ustawiłem sprzęgło i jest dobrze. Tyle, że mam założony stary cylinder. W poniedziałem założę 50/6 i zobaczę co będzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|