|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrJunior
Nowicjusz
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:10, 05 Sie 2015 Temat postu: 60/4/3 - problem amal 19 |
|
|
Cześć, najpierw opiszę swój set
Zapłon electronic
60/4/3
amal 19 ( dysza główna 80, powietrza 40 )
wydech org
filtr powietrza org.
Link do problemu: https://youtu.be/5ckXmO9TQBI
Opis problemu: Simek jak ma założoną gume od filtra nie wejdzie na obroty dopiero jak zdejmę mu tą gumę z filtra to wejdzie ale wtedy ma problem z małymi obrotami i z odpalaniem ( trzeba dać full ssanie i gaz max ). Sprawdzałem na dyszy głównej 85 i powietrza 40 to simek miał strasznie duże problemy z odpaleniem bez gumy filtra z tą gumą nawet nie próbowałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:16, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Pewnie filtr zatkany- trzeba oczyścić lub wymienić (np. na taki jak mój ,-opis w stopce), wyregulować gaźnik (po wymianie filtra). Masz wielokanałowy
wysokoobrotowy cylinder- oryginalny filtr (pewnie zatkany ) ma za małą wydajność.
Ostatnio zmieniony przez Nico_Grant dnia Śro 21:19, 05 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrJunior
Nowicjusz
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:29, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
zamówiłem ten [link widoczny dla zalogowanych] co sądzisz ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:22, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
No pewnie że dobry- korzysta z oryginalnych przewodów ssących i puszki ssania , -nie to co jakiś stożkowy bubel, potrafiący obniżać moc i zanieczyszczać silnik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrJunior
Nowicjusz
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:09, 06 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
potrzebna mi jeszcze twoja pomoc co do wyboru dyszy powietrza mam 40 i 39( która byłą założona ale to dysza z tych wadliwych serii) teraz mam 35 i muszę powiedzieć że w miarę chodzi ale na wolnych to on jeszcze nie pokazuje tego co powinien
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:51, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Wybór dyszy należy ustalić doświadczalnie- trzeba zobaczyć na której silnik lepiej chodzi i czy świeca ma prawidłowy kolor.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|