|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojwal
Nowicjusz
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 16:44, 29 Maj 2013 Temat postu: amal 16 |
|
|
WITAM proszę mi powiedzieć jak wkręcam śrubkę od mieszanki to wtedy dostaje więcej czy mniej paliwa i tak samo z powietrzem ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:18, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Z powietrzem jest na pewno że jak wkrecasz to dostaje więcej powietrza bo dźwiga tłoczek a co do mieszanki to sam jestem ciekaw hehe Niech ktoś doradzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
borillo
Simson Fan
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 783
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:15, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Żeby zmniejszyć dawkę paliwa wkręć śrubę, tak samo z powietrzem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:06, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Borillo z tego co wiem to jesteś w błędzie bo gdy wkręcasz śr powietrza to przepustnica idzie do góry, więc powietrza przybywa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojwal
Nowicjusz
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 14:06, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
a powiedzcie jeszce w którom stronę podnięść iglice jak mi robi buuuuuuuuuu i w czasie jazdy trzymajac w jednym miejscu manetke samoistnie szarpie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
borillo
Simson Fan
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 783
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:28, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
toncio20 napisał: | Borillo z tego co wiem to jesteś w błędzie bo gdy wkręcasz śr powietrza to przepustnica idzie do góry, więc powietrza przybywa |
Mam rację. Jeżeli świeca jest mokra, czyli ją zalewa, to śrubkę się wykręca, co za tym idzie zwiększa się ilość powietrza w mieszance, a jeżeli podczas dodawania gazu simson robi buuuuu, tzn że śrubkę trzeba wkręcić, bo mieszanka jest zbyt uboga w paliwo, no chyba, że w Amalu jest inaczej. Nie czepiaj się iglicy. Najpierw spróbuj dobrze wyregulować gaźnik na środkowym położeniu, a później jeżeli nadal będzie tak się działo, to zawleczkę z iglicy przesuwaj w dół aby zwiększyć dawkę paliwa, albo w górę jeżeli będziesz chciał zmniejszyć. Ogólnie w dwusuwie to "mechaniki" mówią, że wkręcasz śrubę od powietrza na maksa, wykręcasz ją o ok. 2 do 3 obrotów i gaźnik jest ustawiony. Tak to wygląda w teorii, w praktyce jest inaczej, bo każdy silnik jest inny, mniej lub bardziej zużyty, a więc możesz wykręcić o obrót, a możesz wykręcić i o 5 obrotów, jeżeli będzie taka potrzeba
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojwal
Nowicjusz
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:27, 07 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
no wiem już jak z powietrzem sam doszedłem ale powiedzcie mi jeszczę jak go ustawić bo pali mi na kopa i obroty są spoko tylko muli go strasznie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:41, 07 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Borillo a masz amala? Nie chcę się czepiać ale nie daje mi to spokoju.Przepustnica w amalu jest na dole ścięta pod kątem a co za tym idzie gdy wkrecasz śrubkę to automatycznie dźwigasz przepustnicę co dodaje pow.Aż poszedłem sprawdzić- wkrecajac ją obroty rosną.A tak na moje to buuu to wina zapłonu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojwal
Nowicjusz
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 13:33, 08 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
zapłon ustawiony perfekto na żarówke tylko mi powiedzcie jak to paliwo ustawić chyba że to jeszcze wina świec ale nie wiem bo paliwo jak zocziłem wykrecać to do pewnego momentu obroty rosły a potem z kolanka zaczeło bęzyną kapać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:03, 08 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Za dużo wykręciłeś i zalewa go ta 'bęzyna"Wkręć trochę a resztę wyreguluj powietrzem, tak by obr były na odpowiednim poziomie.Może za duża dysza.W amalach z tym dyszami to loteria
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojwal
Nowicjusz
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:00, 09 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
wszystko był ok tyklo gażnik się przytkał bo od nowości gdzięś sie dostało jakieś wiury i tak rozkrękiciłem wymieniłem przy okazji świece i pałe wszystko ok a tu w pewnym momencie cos jak nie strzeli i jade dalej a tu silnik robi buuuuuuuuuuuuuuuu jak mu popuszcze manetke
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|