 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszS50
Bywalec

Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:40, 10 Maj 2013 Temat postu: Amal 18 do simsona s50 |
|
|
Czy ten gaźnik [link widoczny dla zalogowanych] będzie pasował do simsona s50 silnik stara 3 o pojemności 63ccm będzie pasował na szpilki?? bo otwór jest chyba nieco większy??Pomocy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:45, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Będzie pasował, ale żeby był jakiś efekt to musisz rozwiercic dolot w cylku
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszS50
Bywalec

Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:52, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
aha a czy dużo trzeba rozwiercać?? a powiedz mi jeszcze czy gaźnik od simsona s51 będzie pasował?? bo na aukcjach pisze że pasuje do simsona s50, s51
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:56, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No dolot musisz rozwiercić na 18mm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszS50
Bywalec

Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:01, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
do samej tuleij?? czy tylko z początku?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:14, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Tyle ile się da, ale i tak do samej tuleji nie rozwiercisz, bo dolot im dalej idzie tym jest szerszy otwór
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:40, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wystarczy jak wjedziesz ok 4-5 cm, początek musisz tylko roztoczyć, później kanał i tak się rozszerza. Co do gaźników z Allegro to różnie bywa, ja bym sobie odpuścił. jeżeli założysz gaźnik serii 16n3-X to odczujesz spadek mocy, spadek przyspieszenie i prędkości maksymalnej, możesz kupić Ori BVF 16n1-11 to byłoby git : )
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:59, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja polecam tego amal 18.Całkiem inna praca paliwowo powietrzna.Różnicę czuć od razu.Poprostu cylinder dostaje co chce.Te tanie bvf to padaka.W moim przypadku ssanie jest zbędne
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:03, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A ja polecam 16n3. Bardzo dobry gaźnik, simek ładnie chodzi, wkręca się, i co najważniejsze spalanie w normie. ok 3l i nic więcej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszS50
Bywalec

Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:25, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
a co myślicie o tym gaźniku oryginał czy podróbka? niby jest znaczek bvf ale w dzisiejszych czasach wszystko podrobią dlatego chce sie upewnić. [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:44, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ten gaźnik jest oryginalny wyprodukowany przez firmę MZA, jest to bardzo dobry gaźnik, jest lepszy od 16N3, chodzi o to, że jest łatwiejszy w regulacji i podobno na nim szybciej jeździ, bo 16N3 były blokowane po upadku DDR żeby była mniejsza emisja spalin bo ktoś zażyczył sobie takiej ustawy... Ja jeżdżę właśnie na 16N3 i chodźi dobrze ale planuje sobie zmienić właśnie na 16N1-11
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:06, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Nie po upadku tylko po wejściu norm emisji spalin. Ten gaźnik jest dobry ; ) Maiłem dwa takie i sprawowały się świetnie ; )
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|