|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motokaskader
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:49, 18 Lis 2011 Temat postu: Brak biegów |
|
|
witam, rozpoławiałem silnik bo musiałem wymienić wałek wybieraka, po złożeniu nie ma biegów, dlaczego ?
żadna część nie została
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkenduro
Bywalec
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno/Podkarpackie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:37, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Masz mocno rozregulowaną skrzynię lub coś żle złożone. Może ktoś dalej pomoże.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motokaskader
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:15, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
przed rozpoławianiem skrzynia nie była rozlegulowana
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio101218
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:44, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Przed rozpołowieniem skrzynia nie była rozregulowana bo nie odkręcałeś śróby pod gaźnikiem od regulacji a jak muwisz że rozpoławiałeś silnik to musiałeś odręcić tą śróbę. Jeśli złożyłeś wszystkjo dobrze i nie zostały ci żadne części to jest git. Poprostu wyreguluj skrzynię biegów i będzie dobrze.
Sposób regulacji:
1) zdjąć pokrywę iskrownika (w skuterach SR50/SR80 zdemontować uprzednio podnóżek, a w modelu CE układ wydechowy);
2) włączyć 1 bieg i odkręcić nakrętkę M8 wraz z podkładką, znajdujące się po prawej stronie korpusu za gaźnikiem;
3)wsunąć trzpień nastawczy w otwór wałka napędowego, kołnierz trzpienia musi stykać się z czołem wałka;
4) za pomocą nakrętki współpracującej ze śrubą M8, wyregulować położenie osi obrotu dźwigni wahadłowej przesuwającej klin; w tym celu obrócić nakrętkę kluczem nasadowym o około dwa obroty w prawo, a następnie ponownie w lewo - do chwili zetknięcia klina z trzpieniem wsuniętym do oporu i przytrzymanym ręką;
5) ponownie obrócić nakrętkę o jeden obrót w prawo - reguluje się w ten sposób luz mechanizmu zmiany biegów; następnie, po założeniu podkładki, unieruchomić nakrętkę śrubą M8;
6) wyjąć trzpień nastawczy i założyć pokrywę iskrownika.
Jeśli podczas jazdy motorowerem prawidłowe przełączanie z biegu wyższego na niższy powoduje samoczynne "wyskakiwanie" biegu, to należy nakrętkę obrócić o 1/2 do 1 obrotu w lewo.
Jeżeli bieg "wyskakuje" podczas przełączania z niższego na wyższy, to nakrętkę należy obrócić w prawo.
Ostatnio zmieniony przez domcio101218 dnia Nie 17:48, 29 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|