|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:04, 21 Wrz 2010 Temat postu: Brak czwartego biegu... |
|
|
Siema. Mam problem,mianowicie nie mam 4 biegu. Regulowałem tą nakrtka i nic. Kolega mi powiedział że to może być wina czegoś w środku w skrzyni. Może automatu zmiany biegów... Może przez to że wszystko jest stare i zużyte. Pomóżcie Z góry dziek ;P
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolo205
Nowicjusz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żuromin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:28, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Witam słuchaj tej srobki trza bylo nie ruszac od regulacji biegow
teraz musisz ustawic automat na luz miedzy 1 a 2 biegiem poluzowac ta nakretke albo najlepiej odkrec ja calkowicie i bedziesz mial sama szpilke regulatora .
nastepnie wes sufmiarke z głębokościomierzem ustaw na niej 46,6 mm i głębokociomierz włóz w otwór w walku zdawczym (to ten wałek na którym jest osadzona zebatka ) i pokręcaj szpilka tak żeby bylo dokładnie te 46,6 mm , jak juz ustawisz nakrec nakretke ale bardzo uwazaj parzy tym żeby nie przekrecic ta szpilka bo cała robota pójdzie na marne ,jak wkrecisz ja do konca wtedy dociagnij kluczem i biegi bedziesz mial ustawione idealnie .
1 jesli nadal nie bedzie czwórki to moze byc wina kólek w choince poprostu moze ich byc za malo
2 moze tez byc wyrobiony wybierak w automacie
ale najpierw to ustaw i napisz co i jak;P
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 2:19, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Kolo205 - widać, że nie regulowałeś skrzyni, bo wypisujesz takie cuda...
1. Należy wrzucić pierwszy bieg
2. Nie reguluje się "szpilką", tylko drugą nakrętką, która jest na niej wewnątrz silnika.
3. Nie da się "przekręcić szpilki", bo jest ona wewnątrz przyspawana do uchwytu
4. Cudownego zniknięcia "kółka z choinki" już nie skomentuję
Benzine_motor - o regulacji skrzyni masz temat przyklejony, poza tym przejrzyj kilka ostatnich tematów w tym dziale z podobnymi problemami: jest tam kilka uwag o regulacji, bo pewnie ona jest przyczyną.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolo205
Nowicjusz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żuromin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:03, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
kierowniku ale o jakiej ty szpilce piszesz ?przecież ja pisze wlasnie o tej na zewnątrz .
jest szpilka regulacyjna zakontrowana nakretką fi 8 moze mi ciezko to to w ten sposob opisac ale sam regulowallem juz kilka silnikow w ten sposob i jest ok potrzebne narzedzia po mojemu:
1.klucz plaski badz oczkowy 13
2 sufmiara z łębokościomierzem (wymiar 46,6mm)
3.długi plaski wkrętak
i da rade to zrobic nawet nowicjusz pfffff
Ostatnio zmieniony przez kolo205 dnia Sob 21:07, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:04, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
kolo205 napisał: | pokręcaj szpilką (...) uwazaj przy tym żeby nie przekrecic ta szpilka bo cała robota pójdzie na marne |
Wynika z tego jasno, że wystająca szpilka, czyli gwint M8 można obracać.
Tymczasem nie jest to możliwe, bo sam gwint jest nieruchomy (jest od środka przyspawany do uchwytu). Wewnątrz jest na tym gwincie druga ukryta nakrętka, którą robi się regulację polegającą na oddalaniu/przybliżaniu punktu podparcia dźwigni przesuwającej baranek.
Być może nie zwróciłeś na to uwagi, że podczas regulacji sam gwint pozostaje nieruchomy. Nie trzeba więc uważać przy nakręcaniu zewnętrznej nakrętki "żeby nie przekrecic ta szpilka bo cała robota pójdzie na marne", ponieważ szpilki przekręcić się nie da.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|