|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dexter18
Nowicjusz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:26, 11 Wrz 2014 Temat postu: Brak mozliwości regulacji zapłonu |
|
|
Witam, wiem że było wiele watków o ustawianiu zapłonu ale mam taki problem a nie moge znaleźć odpowiedzi na niego. Zaznaczyłem sobie na magnecie 2 kreski jedną w GMP a drugą 1,8 przed GMP. Platyny powinny wiec zacząć otwierać się 1,8 przed. Jednak zaczynały otwierać się tak powiedzmy miedzy kreskami na środku. Więc zacząłem obracać iskrownik w lewo, aż do samego końca gdzie zaczyna się blokować o te ząbki. no i nadal nie jest idealnie ponieważ platynki otwierają się bliżej 1,8 GMP ale jeszcze nie ten moment. Tak na oko może to być 1,5. Iskrownika juz dalej obrócić nie mogę bo jak wcześniej pisałem blokuje mi się już. Nie wiem co mogę zrobić teraz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:17, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Wywal te blaszkę która jest przytwierdzona do iskrownika, i dawaj dalej, też tak miałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dexter18
Nowicjusz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:44, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
ok spróbuje to wywalić bo w sumie i tak nie ustawiam wg tych znaków
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dexter18
Nowicjusz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:21, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A jakie wyprzedzenie ustawiacie na cylindrze 60/4. Ja ustawiłem na 1.6 ale słyszałem ze można nawet do 1.2 podciągnąć. Na tym 1.6mm przed GMP niby chodzi odpala ale słaby na wolnych obrotach. Co prawda na dotarciu jest jeszcze i też dosyć się grzeje i nie wiem czy opuźnienie coś może pomóc.
P.S Niewiem dokładnie tego czy zmniejszając z 1.6mm np. do 1.4 mm jest to przyspieszanie czy opuźnianie bo właśnie mi sie to myli. także prosze o wyrozumiałość jak coś pokręciłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:00, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Zmiana z 1,6 na 1,4 jest opóźnianiem. Dla cylindra 60/4 zapłon ustaw na 1.8 bo w porównaniu do serii nie zwiększa on stopnia kompresji, więc spalanie stukowe mu nie grozi.
Jeżeli chodzie o osłabienie w dolnym "zakresie prędkości obrotowych wału korbowego" (jak mi się nie chce pisać zawsze tej regułki) 60/4 zabiera z dołu i dodaje górze - prościej się nie da.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dexter18
Nowicjusz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:07, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Aha rozumiem, krotko mowiac silnikbstaje sie bardziej wysoko obrotowy. A z tym ustawieniem to sprawdze na kilku pozycjach i zobacze co sie bedzie dzialo. Zaznacze sobie kilka kresek zeby szybko i latwo zmieniac puzniej.
Odnośnie tego spalania stukowego. Jak pojeżdże trochę i silnik sie zagrzeje to słychać właśnie taki stukot i zastanawiam sie właśnie czy to nie to.
Ostatnio zmieniony przez Dexter18 dnia Śro 18:19, 17 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|