|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio101218
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:21, 28 Sty 2012 Temat postu: brak pierwszego biegu |
|
|
Witam w moim sisonie s51 był taki problem że znikły wszystkie biegi, rozpołowilem go pozprawdzałem wszystko, wymienilem ten wałek garbaty co wchodzi w kólki i wodzik. Moim problemem jest to że nie ma wszystkich biegów jest tylko dwójka i luz a reszty biegów nie ma, po regulacji ustawiłem 46,6 ale nic to nie dalo. Prosze o odpowiedź z góry dziękuję...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
~PROMIL-SIMSON~
Bywalec
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarczyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:28, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
jeżeli poprawnie wykonałeś regulacje i odpowiednio to sprawdziłeś to powinno działać, w przeciwnym razie jak mówisz musisz robić to na wyczucie, gdy nie ma biegów niższych to tuleje kręć w prawo, gdy zaś nie ma wyższych to w lewo i tak aż będą wszystkie.....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio101218
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:30, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Po prosu ustawiłem 46,6 kręciłem w prawo w lewo aż wyszedł mi ten wynik.
Ostatnio zmieniony przez domcio101218 dnia Sob 19:31, 28 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
~PROMIL-SIMSON~
Bywalec
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarczyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:32, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
a masz może zdjęty lewy dekiel tj. ten od strony sprzęgła....?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio101218
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:33, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
~PROMIL-SIMSON~
Bywalec
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarczyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:36, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
to weź ręcznie przerzuć bieg na luz a następnie wrzuć 1 (wyciągając/wpychając wałek garbaty) i dopiero zmierz odległość w wałku zdawczym, ja tak robiłem bo tak to były "przekłamania" a tak było cacy spróbuj...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio101218
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:40, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Już tak właśnie robiłem wyciągłem ten wałek na 1szy bieg i dopiero ustawiłem 46,6, ale po ustawieniu jak wżuciłem 2 bieg to na pierwszy już nie wrzuciłem. A może to wina tego segera który jest na wałku krzywym bo luźno mi siedział i pod nim były 2 podkładki a chyba powinna być jedna?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
~PROMIL-SIMSON~
Bywalec
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarczyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:43, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
mając na myśli wałek krzywy, mówisz o wałku garbatym tym w skrzyni biegów tj. wewnątrz wałka zdawczego... tak...? jeżeli tak to o jakich podkładkach mówisz ....w którym miejscu... bo nie kojarze...?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio101218
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:51, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
chodzi mi o ten:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
~PROMIL-SIMSON~
Bywalec
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarczyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:56, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
a no tak racja nie skojarzyłem sory, ja mam tam jedną podkładkę zaś u kolegi jak mu robiłem ostatnio silnik to był tam tylko seger, chodzi o to aby nie siedziało, chodziło to sztywno tylko miało luz .....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio101218
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:00, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Aha więc ta zrobie bo na początku miałem taki problemże znikły mi wszystkie biegi więc go rozebrałem, sprawdziłem wszystko było ok wymieniłem wodzik ten wałek garbaty co w kulki wchodzi złożyłem go i miałem tylko dwójke a mogą być jeszcze inne przyczyny braku biegów?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
~PROMIL-SIMSON~
Bywalec
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarczyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:06, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
ew. może coś źle złożyłeś ale w to raczej wątpie więc regulacja regulacja regulacja, (a nie zostało ci części )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domcio101218
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:15, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
nie wszystko dobrze złożyłem bo składałem z tym filmikiem lehrvideo. A może być tak że w tym wałku zmiany biegów w tym co pokazałem na zdjęciu wyrobił sie ten rowek albo ta podkówka się starła czy jakoś tak. Aha dodam jeszcze że czasami wskoczył mi bieg trzeci ale dopiero gdy po włączeniu 2 biegu pedał nacisłem na dół i wodzik przeskoczył o jeden cypek na tym wybieraku biegów to dopiero udało mi się włączyć ten bieg a może tu jest też jakaś przyczyna?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:21, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Regulacja i pomiar wymiaru 46,6 ma sens tylko przy dokręconej nakrętce M8 na zewnątrz silnika (pod gaźnikiem). Trzeba obrócić wewnętrzną śrubę, dokręcić nakrętkę i dopiero robić pomiar.
Piszesz "kręciłem w prawo w lewo aż wyszedł mi ten wynik", z czego wynika, że nie dokręcałeś nakrętki po każdym "pokręceniu". Jeśli tak, to taka regulacja nie ma sensu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:26, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
domcio101218 użyłeś mojego zdjęcia ;p Zapomniałeś o A.C.T.A.?
Co do regulacji to nie zawsze pomaga to wasze 46,6..
Jak ustawiałem biegi to miałem suwmiarkę ustawioną na tą odległość.
Brakowało mi dwójki i czwórki.
Pobawiłem się na wyczucie i trafiłem. Metodą prób i błędów ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|