|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:33, 28 Kwi 2012 Temat postu: Brzdekanei w silniku,brak mocy...duży problem |
|
|
Witam
Mam problem z moim simsonem:(
silnik 1700 km od remontu i przez te kilometry chodził wzorowo,cicho i był bardzo mocny jak na 50ccm.
Teraz zaczęło sie dziać coś niepokojącego coś metalicznie brzdęka w silniku na niskich i wyższych obrotach,simson zaczyna tracić wtedy moć tak jakby cos go trzymało,tyle że jak minie ten zakres obrotów i wejdzie na wyższe np.podczas jazdy z górki moc się pojawia,to dławienie tylko występuje w pewnym zakresie obrotów.Silnik jakoś dziwnie schodzi z obrotów robi "łuuuuuu" i przechodzi w niskie(nie gaśnie na niskich chodzi równo) wcześniej było "dyyyyn dyyn dyn dyn" - niewiem jak to lepiej opisać..
ściagłem cylinder pierścienie ok,luz na korbowodzie nie wyczuwalny w ogóle,niewiele nagaru na denku tłoka i lekki przedmuch przy zamku górnego pierścienia ale naprawdę nie wielki poza drugi pierścień brak przedmuchów,lewy simmering ok zero wycieku,podejżewam że prawy też,simson nie kopci,platynki ok (mam zapłon z akumulatora z modułem tranzystorowym),ustawienie zapłonu ok,kolor świecy też w porządku,gaźnik czysty regulacja nic nie daje (bing17 -17/15/104)
Nie mam zielonego pojęcia czym to jest spowodowane i co tak moze brzęczeć ?ale napewno jest to związane ze spadkiem mocy bo słabnie jak tylko zaczyna słychać ten dzwięk i zawsze przy takich samych obrotach...
Ktoś ma jakiś pomysł ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Sob 22:06, 28 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A tłumik nie masz zapchany ? mi się Schwalba nie wkręcała bo był zabity tłumik. Jeszcze bym rozważył sprawdzenie cewki i kondensatora
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:20, 28 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
sprawdze tlumik byl czyszczony w tamta jesien ale warto sprawdzic.kondensatora nie posiadam zaplon tranzystorowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:22, 28 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A powiedz drogi towarzyszu jakiej firmy masz tłoczek?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:04, 29 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
tlok MZA ,pierścienie tak samo.Szlif byl robiony na 0.03 luzu montazowego .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:05, 06 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Wydech wyczyszczony,bylo w nim troche nagaru,zmienilem pierścienie na nowe silnik z aczał przez chwile ciszej chodzic przejechałem kolo 50km teraz znow wróciły
Te same objawy..
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|