 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MechanikPL
Nowicjusz

Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:37, 18 Kwi 2016 Temat postu: Cieknąca komora pływakowa |
|
|
Siemka, mam problem z moim Simem a dokładniej z gaźnikiem BVF 16N3. Chodzi o to, że paliwo podczas jazdy cieknie przez komorę pływakową. Kupiłem dwie nowe uszczelki (gumowa i korkowa) na każdej przeciekał, teraz wyciąłem nowe z gambitu i dalej tak samo. Wyszlifowałem rant komory pływakowej przy szybie, ale nic nie pomaga. Zastanawiam się nad kupnem Amala 16t, bo ten gaźnik trochę mnie denerwuje.
Jeśli macie jakieś pomysły to proszę Was o pomoc
Ostatnio zmieniony przez MechanikPL dnia Pon 21:40, 18 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HubertSR50
Bywalec

Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:03, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
W tych gaźnikach, o ile dobrze pamiętam, jest to też kwestią poziomu paliwa w komorze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MechanikPL
Nowicjusz

Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:26, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Poziom paliwa to ok. 12-13mm od górnej krawędzi, wiem że powinno być 8mm ale pozmieniane są dysze (było tak gdy go kupiłem). Myślisz że warto kupić amala zamiast tego?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan

Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:36, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ale co Ty masz pozamieniane? Tam różne dysze mają takie same gwinty? No jakoś tak ciężko mi to sobie wyobrazić.. weź zrób zdjęcie tego o czym mówisz.. xd a skoro poziom paliwa jest 12mm od górnej krawędzi, a mówisz że powinien by na poziomie 8mm to znaczy że masz za mały poziom paliwa więc nie to by było przyczyną, ale w sumie ciężko gdzieś indziej jej szukać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MechanikPL
Nowicjusz

Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:50, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Bawiłem się trochę regulacją gaźnika, ale gdy miałem go ustawione według książki to nie dało się jechać tak go zalewało i dlatego napisałem, że są tam pozmieniane dysze bo jak by nie były to powinien śmigać na książkowych.
Problem CHYBA rozwiązany. Przejechałem się teraz i zauważyłem, że podczas lekkiego skrętu w prawo paliwo wycieka przez tą rurkę z gaźnika (wylatuje przez nią nadmiar paliwa). Jak znajdę jakiś dłuższy wężyk napisze czy to była tego wina.
Problem rozwiązany paliwo wyciekało przez tą rurkę.
Temat do zamknięcia
Ostatnio zmieniony przez MechanikPL dnia Śro 18:15, 20 Kwi 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|