Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cylinder 70cm i kilka waznych pytań
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:19, 03 Sie 2008    Temat postu: Cylinder 70cm i kilka waznych pytań

Witajcie, mam bardzo ważne pytanie: mam teraz kase na zestaw u kniaźa na cylek 70cm ale tylko na to, nie mam kasy na wał, kosz, tłumik, Gaźnik itp. i czy moge go zamontować do orginalnego silnika z Wałem DDR? bo chciałem teraz go kupić, powoli docierać i przez zime dokupić: wał, wydech,Kosz s70, gaźnik itp. i czy wał wytrzymał by mi do zimy przy spokojnej jeździe? Wiecie o co mi chodzi teraz kupić, dotrzeć, i potem przy wale s70 i resztą osprzętu szaleć. Czekam na odp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gagus77
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:22, 03 Sie 2008    Temat postu:

nie jestem ekspertem ale wał od 70 jest inaczej wywarzony. Spokojna jazda nie oznacza wcale ze wytrzyma. Zalezy jak duzo jezdzisz. Ja ci radze zebys odrazu kupił cały komplet po zimie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:33, 03 Sie 2008    Temat postu:

wiem że nie jest wyważony ale ciekawi mnie ile on wytrzyma?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:39, 03 Sie 2008    Temat postu:

Nikt ci nie powie dokładnie ile km pojezdzisz, ale jak już rozbierasz silnik to zrób wszystko, jak bym tak zrobił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Nie 20:48, 03 Sie 2008    Temat postu:

do założenia cylindra nie trzeba rozbierac silnika. roztoczyć też można bez rozpoławiania .

A co do tematu to było już kilkanaście tego typu tematów. we we wszyskich ludzie otrzymywali odpowiedz że nie moźna zkładać cylindra 70 do wału 50. nawet nie masz co o tym myśleć. wał może wytrzymać kilka dni a po tych kilku dniach będziesz miał albo clinder do wymiany albo rozwali ci kartery i taki z tego bedzie interes. kup narazie sam cylinder połóż go na półce potem dozbieraj kasy na wał i inne duperele i po sprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:09, 03 Sie 2008    Temat postu:

pawels2004 napisał:
do założenia cylindra nie trzeba rozbierac silnika. roztoczyć też można bez rozpoławiania .


powodzenia zycze. jak chcecie roztaczac kartery bez rozbierania silnika.

popierwsze to wystaje korbowód.

po drugie wszytko przy frezowaniu leci do srodka , do łozysk. do łozyska wału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
House
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Cieszyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:18, 03 Sie 2008    Temat postu:

aj kojot a z ktorego ty silnika masz zamiar wkoncu robic 70 ? Bo z tego co piszesz wnioskuje ze z tego z endurki czyli tego na ktorym teraz jezdzisz ..... a co z tym zlomem od moto-heroka ? Jego miales przerabiac .... w zasadzie to z niego potrzebne ci sa tylko kartery i biegi , reszta do wymiany :look: A co do tematu to uzbieraj kasy i kup zestaw zima , ceny beda troche nizsze bo po sezonie ..... na razie jezdzij ta 50 tylko zrob wkoncu z tym zaplonem ;D

PS. A moze ceny zima beda wyzsze ? .... zima wiekszosc osob robi wlasnie remonty , przyrobki itd ..... sam nie wiem nie znam praktyk tych handlarzy Wink (1)

Wieske sprzedarz , zlom pozbierasz i kupisz se zestawik ;D


Ostatnio zmieniony przez House dnia Nie 21:19, 03 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:13, 03 Sie 2008    Temat postu:

zrobie tak jak mówi pawels2004 bo jak se kase zostawie i nic nie kupie to potem ją rozwale na jakąś pierdołe, a tak od razu kupie cylek i bede zbierał na kolejną żecz. PS. hakuj dla wiadomości jezdzę na tym gównie od moto-heroka z silnikiem enduro,
aaa i powiedzcie mi jeszcze jedno: czemu cylinder nie ma ani jednej ryski! jak nowy (pierszy raz taki dobry cylek widziałem) a tłok!!! to jest nie możliwe że w takim dobrym stanie! kompresje ma jak gupi a i tak był słaby? czemu? jak cylek taki dobry. na tłoku są sygnatury 37,97
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 2:44, 04 Sie 2008    Temat postu:

To własnie nowe cylindry mają pełno rys od honownicy, które nawiasem mówiąć mają bardzo duże znaczenie podczas docierania. Te rysy po całkowitym dotarciu znikają, więc nie wiem co w tym dziwnego że nie masz rys .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:55, 04 Sie 2008    Temat postu:

pto po co się szlif robi? jak są rysy na cylindrze. a wiem że ten silnik co mam tak katowali a silnik wyglada jak po remącie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 9:59, 04 Sie 2008    Temat postu:

Mi chodzi o drobne ryski, a nie grube rysy. Szlif sie robi nie tylko jak cyl jest zrysany, ale głównie jak jest duży próg na cylindrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pon 17:23, 04 Sie 2008    Temat postu:

Kojot napisał:
aaa i powiedzcie mi jeszcze jedno: czemu cylinder nie ma ani jednej ryski! jak nowy (pierszy raz taki dobry cylek widziałem) a tłok!!! to jest nie możliwe że w takim dobrym stanie! kompresje ma jak gupi a i tak był słaby? czemu? jak cylek taki dobry. na tłoku są sygnatury 37,97


uwazasz ze jesli cylek nie ma rys to od razu ma byc mocny? skad wiesz ze ma dobra kompresje? mierzyles to
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon 18:40, 04 Sie 2008    Temat postu:

pan Paweł napisał:
pawels2004 napisał:
do założenia cylindra nie trzeba rozbierac silnika. roztoczyć też można bez rozpoławiania .


powodzenia zycze. jak chcecie roztaczac kartery bez rozbierania silnika.

popierwsze to wystaje korbowód.

po drugie wszytko przy frezowaniu leci do srodka , do łozysk. do łozyska wału.



jeśli robisz to wiertarką to korbowód ci nie będzie przeszkadzał. a żeby wióry nie wlatywały można czymś zakryć otwór.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:44, 04 Sie 2008    Temat postu:

pawels2004 napisał:
pan Paweł napisał:
pawels2004 napisał:
do założenia cylindra nie trzeba rozbierac silnika. roztoczyć też można bez rozpoławiania .


powodzenia zycze. jak chcecie roztaczac kartery bez rozbierania silnika.

popierwsze to wystaje korbowód.

po drugie wszytko przy frezowaniu leci do srodka , do łozysk. do łozyska wału.



jeśli robisz to wiertarką to korbowód ci nie będzie przeszkadzał. a żeby wióry nie wlatywały można czymś zakryć otwór.


Za przeproszeniem - idiota! Nigdy nie rozwiercales karterow, nawet nie widziales jak to sie robi to po co gadasz bzdury? Nie da sie rozwiercic bez rozpolawiania. Nie ma takiej opcji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:17, 06 Sie 2008    Temat postu:

marcias napisał:
Kojot napisał:
aaa i powiedzcie mi jeszcze jedno: czemu cylinder nie ma ani jednej ryski! jak nowy (pierszy raz taki dobry cylek widziałem) a tłok!!! to jest nie możliwe że w takim dobrym stanie! kompresje ma jak gupi a i tak był słaby? czemu? jak cylek taki dobry. na tłoku są sygnatury 37,97


uwazasz ze jesli cylek nie ma rys to od razu ma byc mocny? skad wiesz ze ma dobra kompresje? mierzyles to


pewnie że wiem że ma dobrą kompresje, sprawdzałem, a też moim zdaniem trzeba być jakiś niepełnosprytny żeby powiększać kartery bez ich rozpoławiania,
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin