Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy 1 szlif to 0,25 mm W cylindrach simsonowskich?

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Klimas_h442
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:04, 27 Gru 2008    Temat postu: Czy 1 szlif to 0,25 mm W cylindrach simsonowskich?

tak jak w tytule czy jeden szlif to 0,25 mm ?Czyli żeby mieć poj ok 55 ccm to trzeba zrobić 12 szlifów ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buniek92
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lidzbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:10, 27 Gru 2008    Temat postu:

Tak, jeden szlif to 0.25mm. Żeby mieć 55 cc (40mm) trzeba zrobić 8 "szlifów", a raczej, jakby to ująć, zebrać materiał z 8 wymiarów naprawczych. Nie wiem jak to wytłumaczyć. A szlif to po prostu zebranie na tokarce odpowiedniej ilości materiału [nie ważne czy 0.01 czy 1mm] i dokończenie dzieła na honownicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:13, 27 Gru 2008    Temat postu:

jeśli chcesz pod dany rozmiar to robi jeden szlif pod ten rozmiar
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:29, 27 Gru 2008    Temat postu:

buniek po co robic 55ccm jak mozna od razu 60 ? Do tego 55 rowniez ciezko tlok dostac na ten 8 szlif.
Idz do zakladu najlepiej z tlokiem na szlif.Bo zrobia Ci szlif a puzniej okaze sie ze takiego tloka nie kupisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:34, 27 Gru 2008    Temat postu:

mateuszkal napisał:
buniek po co robic 55ccm jak mozna od razu 60 ? Do tego 55 rowniez ciezko tlok dostac na ten 8 szlif.
Idz do zakladu najlepiej z tlokiem na szlif.Bo zrobia Ci szlif a puzniej okaze sie ze takiego tloka nie kupisz.


dokładnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiel_budyta
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 3080
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Grójca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:56, 27 Gru 2008    Temat postu:

Może niema cylindra ddr tylko jakiś inny którego się więcej nie da rozwiercieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buniek92
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lidzbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:23, 28 Gru 2008    Temat postu:

mateuszkal napisał:
buniek po co robic 55ccm jak mozna od razu 60 ?

Powiedz ty mnie, czy ja takie hasło z 55cc rzuciłem? ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilson
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1554
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CwA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:29, 28 Gru 2008    Temat postu:

buniek92 napisał:
Żeby mieć 55 cc (40mm) trzeba zrobić 8 "szlifów"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corvaxx
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wręczyca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:04, 28 Gru 2008    Temat postu:

Jak mniemam chodziło o to, ze do uzyskania pojemnosci 55ccm nalezy zrobic 12''szlifów'', czyli o odpowiedz na pytanie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buniek92
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lidzbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:44, 28 Gru 2008    Temat postu:

A może do jasnej cholery ktoś raczy ruszyć dupe i przeczyta pierwszy post, gdzie była o tym mowa? Trochę myślenia...
Klimas, żeby zrobić 55cc [40mm] trzeba zrobić jeden szlif, żeby zrobić 60cc[41mm] także jeden szlif. To samo w przypadku 70RZT wyszlifowanego na 90RZT - to też za sprawą jednego szlifu. A że zebrano ileś tam wymiarów naprawczych, czy jak by to tam nazywać, to już inna sprawa i zakłady nie naliczają Ci kasy do zapłaty za każde 0.25mm.


Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Nie 2:46, 28 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Nie 3:18, 28 Gru 2008    Temat postu:

Przeniosłem z "Przy piwie"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 4:07, 02 Sty 2009    Temat postu:

Odpowiedz na pytanie autora, nie zwazajac na niektore bzdury forumowiczow:

1 szlif 0,25mm

Na pojemnosc 55cc trzeba miec tlok po 8 szlifie, po czym zaniesc do szlifiarni do szlifu cylindra i spasowania tloka, nigdy nie inaczej.

Z tym, ze tlokow do Simsona po 8 szlifie jest zdecydowanie mniej niz do Simsona poj. 60cc nominal, nie wiem czy ejst sens szukanie takiego tloka, tlok do 60cc = tlok po 12 szlifie z 50cc.

Wydaje mi sie ze tu wszystko jest wyjasnione, wiec temat zamykam, gdyby jednak byla watpliwosc, prosze o PW i natychmiast otwieram.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin