|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klimas_h442
Nowicjusz
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:04, 27 Gru 2008 Temat postu: Czy 1 szlif to 0,25 mm W cylindrach simsonowskich? |
|
|
tak jak w tytule czy jeden szlif to 0,25 mm ?Czyli żeby mieć poj ok 55 ccm to trzeba zrobić 12 szlifów ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buniek92
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lidzbark Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:10, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Tak, jeden szlif to 0.25mm. Żeby mieć 55 cc (40mm) trzeba zrobić 8 "szlifów", a raczej, jakby to ująć, zebrać materiał z 8 wymiarów naprawczych. Nie wiem jak to wytłumaczyć. A szlif to po prostu zebranie na tokarce odpowiedniej ilości materiału [nie ważne czy 0.01 czy 1mm] i dokończenie dzieła na honownicy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:13, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
jeśli chcesz pod dany rozmiar to robi jeden szlif pod ten rozmiar
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:29, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
buniek po co robic 55ccm jak mozna od razu 60 ? Do tego 55 rowniez ciezko tlok dostac na ten 8 szlif.
Idz do zakladu najlepiej z tlokiem na szlif.Bo zrobia Ci szlif a puzniej okaze sie ze takiego tloka nie kupisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:34, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
mateuszkal napisał: | buniek po co robic 55ccm jak mozna od razu 60 ? Do tego 55 rowniez ciezko tlok dostac na ten 8 szlif.
Idz do zakladu najlepiej z tlokiem na szlif.Bo zrobia Ci szlif a puzniej okaze sie ze takiego tloka nie kupisz. |
dokładnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiel_budyta
Z Simsonem na ty
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 3080
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Grójca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:56, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Może niema cylindra ddr tylko jakiś inny którego się więcej nie da rozwiercieć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buniek92
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lidzbark Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:23, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
mateuszkal napisał: | buniek po co robic 55ccm jak mozna od razu 60 ? |
Powiedz ty mnie, czy ja takie hasło z 55cc rzuciłem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wilson
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1554
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CwA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:29, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
buniek92 napisał: | Żeby mieć 55 cc (40mm) trzeba zrobić 8 "szlifów" |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corvaxx
Bywalec
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wręczyca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 2:04, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Jak mniemam chodziło o to, ze do uzyskania pojemnosci 55ccm nalezy zrobic 12''szlifów'', czyli o odpowiedz na pytanie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buniek92
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lidzbark Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 2:44, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
A może do jasnej cholery ktoś raczy ruszyć dupe i przeczyta pierwszy post, gdzie była o tym mowa? Trochę myślenia...
Klimas, żeby zrobić 55cc [40mm] trzeba zrobić jeden szlif, żeby zrobić 60cc[41mm] także jeden szlif. To samo w przypadku 70RZT wyszlifowanego na 90RZT - to też za sprawą jednego szlifu. A że zebrano ileś tam wymiarów naprawczych, czy jak by to tam nazywać, to już inna sprawa i zakłady nie naliczają Ci kasy do zapłaty za każde 0.25mm.
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Nie 2:46, 28 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Nie 3:18, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Przeniosłem z "Przy piwie"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 4:07, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Odpowiedz na pytanie autora, nie zwazajac na niektore bzdury forumowiczow:
1 szlif 0,25mm
Na pojemnosc 55cc trzeba miec tlok po 8 szlifie, po czym zaniesc do szlifiarni do szlifu cylindra i spasowania tloka, nigdy nie inaczej.
Z tym, ze tlokow do Simsona po 8 szlifie jest zdecydowanie mniej niz do Simsona poj. 60cc nominal, nie wiem czy ejst sens szukanie takiego tloka, tlok do 60cc = tlok po 12 szlifie z 50cc.
Wydaje mi sie ze tu wszystko jest wyjasnione, wiec temat zamykam, gdyby jednak byla watpliwosc, prosze o PW i natychmiast otwieram.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|