|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 22:28, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
mniej, maksymalnie 10ml.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Sob 22:47, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
10 to i tak duzo... wez strzykawke i tak stuknij zeby mgiełka się zrobiła i wtedy próbuj, ogólnie na twoim miejscu, przeczyściłbym porządnie gaźnik, filtr powietrza, zlałbym starą benę, nalałbym nowej z jakimś w miarę dobrym olejem (powiedzmy pół-syntetyk ORLENu) w stosunku 1:50 i wtedy bym normalnie z kopki próbował odpalić.
aaaa i przed tym, ustawiłbym porządnie zapłon (nie trzeba ściągać magneta)
Ostatnio zmieniony przez marcias dnia Sob 22:48, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arnold_Layne
Bywalec
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja to wiem? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 4:51, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
marcias napisał: | ....(powiedzmy pół-syntetyk ORLENu)... |
Właśnie taki wczoraj kupiłem.
marcias napisał: |
aaaa i przed tym, ustawiłbym porządnie zapłon (nie trzeba ściągać magneta) |
Czyli, rozumiem, że jest dostęp przez otwory w kole magnesowym. To naprawdę bardzo pocieszająca informacja.
Jeszcze raz dzięki Panowie za wszystkie podpowiedzi. Dzisiaj jak tylko się rozwidni spróbuje z Waszych rad skorzystać.
P.S. Zwróćcie uwagę na godzinę postu. Już przez tę Simonę nie mogę spać po nocach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 12:08, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Arnold_Layne napisał: | Czyli, rozumiem, że jest dostęp przez otwory w kole magnesowym. To naprawdę bardzo pocieszająca informacja. |
To zależy jaki masz typ zapłonu, jeśli elektronik, to zapłon ustawia się jedynie przez przestawienie statora, a jeśli platynki, to owe platynki musisz "popuscic" przez dziurę w magnecie, i teraz się módl, żebyś miał taki typ magneta w którym są dostatecznie duże dziury, bo były też takie (chyba nieoryginalne) magneta do platynek w których znajdowały się 2 małe dziurki wielkości małego palca.
Jeśli masz platynki oraz książkę E. Wernera, to masz tam wszystko bardzo ładnie opisane jak wyregulować (moim zdaniem to jest najlepszy sposób), oczywiście w tej książce również znajduje się sposób regulacji elektronika, ale on jest tak banalnie prosty, że nawet bez książki da radę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arnold_Layne
Bywalec
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja to wiem? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:20, 10 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No i wyszło szydło z worka.
Okazało się że wina była po stronie zapłonu. Ustawiłem i chodzi, przynajmniej w garażu. Pogoda dziś nie jest odpowiednia, by zaczynać swoją przygodę z Simsonem na drodze ... . Za oknem śnieg. Ciekawe jakim cudem zapłon się przestawił w czasie transportu? Przy okazji wyszło na jaw, że nie dochodzi mi napięcie do tylnej lampy, więc znowu muszę pogrzebać w zasobach forum i książce. Pewno będe Was jeszcze męczył pytaniami, ale to temat na inne wątki ...
Tymczasem, jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy starali się mi pomóc w kłopotach.
Dziekuje !
Arnold Layne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|