|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiu140593
Nowicjusz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:36, 18 Sty 2010 Temat postu: czy potrzebny remont? |
|
|
Posiadam Simsona w oryginalnym stanie z przebiegiem prawie 20tys km. Zrobić szlif cylindra?? czy nic nie robić i pozostac przy niminalnym tłoku?? Simson moze minimalnie jest slabszy zanim go kupilem, a mam juz go 2.5 roku.
Ostatnio zmieniony przez Misiu140593 dnia Pon 23:26, 18 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OgrodnikS70
Bywalec
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:40, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jesli ma duży próg na cylindrze to szlifa zrób odrazu na s60.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiu140593
Nowicjusz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:45, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
właśnie przerwa jest minimalna, a rysy prawie zadnej nie ma na cylindrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:47, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak masz próg lub rysy to zrób szlif. Ale na początek możesz pierścienie wymienić. Sam szlif na 60 nie da Ci jakiejś super rakiety, dlatego raczej się nie opłaca. Przynajmniej moim zdaniem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiu140593
Nowicjusz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:52, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie planuje kupić pierścienie. Tylko jest jeszcze jedna sprawa: Przy wyższych obrotach lub gwałtownym przyspieszeniu cos strasznie dzwoni, a na wolnych jest ok. Co to moze byc?? Luz na wale jest minimalny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:57, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Bodajże łożysko igiełkowe. Nic poważnego i raczej nic z tym nie zrobisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiu140593
Nowicjusz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:58, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a jezeli zmienie pierscienie i lozysko igielkowe to zmieni sie cos w pracy silnika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:00, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nie, może będzie trochę mocniejszy, ale szału nie będzie.
EDIT: A skąd mam to wiedzieć, może ci śrubka wpadła i dzwoni?
Jakaś szansa, że przestanie dzwonić jest. Możesz wymienić, wiele to nie kosztuje.
Ostatnio zmieniony przez kuba3511 dnia Pon 22:09, 18 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiu140593
Nowicjusz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:02, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
tzn nie chodzi mi o mocy tylko czy tez bedzie tak dzwonilo??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pampej
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:42, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Wymiana samych pierścieni i łożyska igiełkowego nic ci nie da. Sam przez to przechodziłem przy takim przebiegu silnika w oryginale i wiem coś o tym. Jak masz możliwość to zrób szlif cylindra.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiu140593
Nowicjusz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:53, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ale czy na innym tloku tez tak bedzie chodzil??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:06, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz próg na cylindrze to zrób szlif,kup dobry tłok i zmień łożysko igiełkowe,wtedy dzwonienie powinno ustać,chociaż minimalnie zawsze coś będzie dzwoniło
Ostatnio zmieniony przez mateuszkal dnia Pon 23:07, 18 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 23:09, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Zmien nazwę tematu, inaczej poleci ostrzeżenie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:12, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Przy takim przebiegu to dzwoni Ci już też pewnie wał na dolnym łożysku korby. U mnie już tak było, że aż go hamowało przy wyższych obrotach i remont był z przymusu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|