Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

czy zawsze na docieraniu dzwonia pierscionki?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simel
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:36, 14 Wrz 2007    Temat postu: czy zawsze na docieraniu dzwonia pierscionki?

jak w temacie. włozyłem nowego tłoka z MZA 41mm z piersieniami. cylinder praktycznie nie ma progu. i dzwoni jak cholera. na niskich obratach strasznie. narazie tak na niskich obratach próbowałem to mułowaty jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:39, 14 Wrz 2007    Temat postu:

wg mnie nie powinny az tak dzwonic.. moze to cos innego dzwoni a jesli to na bank pierscienie to moze skrzywiles korbowod :/ albo masz zle dopasowany wymiarowo nic innego mi nie przychodzi na mysl :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:15, 14 Wrz 2007    Temat postu:

ty wymieniales tylko tolok?

jesli tak to widocznie cylinder juz jest do szlifu bo pierscienie maja za duzo luzu i dlatego dzwonia :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simel
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:44, 14 Wrz 2007    Temat postu:

hamus napisał:
ty wymieniales tylko tolok?

jesli tak to widocznie cylinder juz jest do szlifu bo pierscienie maja za duzo luzu i dlatego dzwonia :look

tylko ze cylinder nie ma progu i tak było również gdy kupiłem nowy cylinder z tłokiem to po czasie sie to uspokoiło ale na wyższych obrotach było cały czas. mogłem sprawdzić wymiar tego cylindra może cały rozpuchł. bo tłok to tam zawsze miał luz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:26, 14 Wrz 2007    Temat postu:

nie no nawet na dotarciu to nie powinny tak strasznie dzwonić może rzeczywiście cylek rozpuchł i pierścienie mają luz ale jak mają luz to musiał by też mieć słabszą kompresję i też spadła by moc bo piszesz że mułowaty jest. pojeździj trochę dotrzyj go delikatnie i jeśli to nie cylek rozpuchł może to przejdźie a jak nie to załóż pierścienie delikatnie większe bo nie wiem jaki masz rozmiar cylka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simel
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:22, 15 Wrz 2007    Temat postu:

walker69 napisał:
nie no nawet na dotarciu to nie powinny tak strasznie dzwonić może rzeczywiście cylek rozpuchł i pierścienie mają luz ale jak mają luz to musiał by też mieć słabszą kompresję i też spadła by moc bo piszesz że mułowaty jest. pojeździj trochę dotrzyj go delikatnie i jeśli to nie cylek rozpuchł może to przejdźie a jak nie to załóż pierścienie delikatnie większe bo nie wiem jaki masz rozmiar cylka


40,98. no po sezonie minimalnie moc mu spadła także dałem się za wymiane tłoka chociaż na tylne kolo jeszcze stawał bez sprzęgła :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:28, 15 Wrz 2007    Temat postu:

no to weź pierścionki o 1 szlif większe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simel
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:25, 16 Wrz 2007    Temat postu:

walker69 napisał:
no to weź pierścionki o 1 szlif większe

to go zatrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:02, 16 Wrz 2007    Temat postu:

Zrób szlif nowy tłok i pierscienie tłok i pierscienie MZA.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:55, 16 Wrz 2007    Temat postu:

nic go nie zatrze sam tak robiłem jak miałem rysy pierścienie się delikatnie przyszlifują i będzie dobrze tylko trzeba cylek od środka wysmarować olejem i wiadomo dać więcej oleju do benzyny a zatrzeć się na 100% nie zatrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simel
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:55, 18 Wrz 2007    Temat postu:

jednak cylinder rozpuchł do 41,2 czyli to już prawie 1 szlif. dlatego chyba dam zeszlifować te 5 setek i 1 szlif tłok. :/ . chyba już wiecej nie spuchnie tuleja? bo wyrobić sie o 2 dziesiatki nie mogła bo nie ma progu tyle.

ktoś chce za dyche tłoka MZA 41mm jeszcze nawet nie dotarty? :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mich@ł
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzanskie

PostWysłany: Wto 16:29, 18 Wrz 2007    Temat postu:

mi tam troche cos dzwoniło po remoncie ale nie wiem czy to pierscionki Wink (1)) ale juz nic nie dzoni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makuku
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 21:19, 23 Wrz 2007    Temat postu:

mi tez dzowniło jak ch..j ale z czasem ,po przejechaniu ok 50 km dzwonienie znikneło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simel
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:50, 23 Wrz 2007    Temat postu:

tak w ogóle to pierścienie z s50 mają tą samą grubość co te tłoki rzemieślnicze do s60? bo bede musiał dobrać do nowego tłoka piąty szlif z s50.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin