|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simel
Nowicjusz
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:36, 14 Wrz 2007 Temat postu: czy zawsze na docieraniu dzwonia pierscionki? |
|
|
jak w temacie. włozyłem nowego tłoka z MZA 41mm z piersieniami. cylinder praktycznie nie ma progu. i dzwoni jak cholera. na niskich obratach strasznie. narazie tak na niskich obratach próbowałem to mułowaty jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:39, 14 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
wg mnie nie powinny az tak dzwonic.. moze to cos innego dzwoni a jesli to na bank pierscienie to moze skrzywiles korbowod albo masz zle dopasowany wymiarowo nic innego mi nie przychodzi na mysl
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:15, 14 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
ty wymieniales tylko tolok?
jesli tak to widocznie cylinder juz jest do szlifu bo pierscienie maja za duzo luzu i dlatego dzwonia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simel
Nowicjusz
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:44, 14 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
hamus napisał: | ty wymieniales tylko tolok?
jesli tak to widocznie cylinder juz jest do szlifu bo pierscienie maja za duzo luzu i dlatego dzwonia |
tylko ze cylinder nie ma progu i tak było również gdy kupiłem nowy cylinder z tłokiem to po czasie sie to uspokoiło ale na wyższych obrotach było cały czas. mogłem sprawdzić wymiar tego cylindra może cały rozpuchł. bo tłok to tam zawsze miał luz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:26, 14 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
nie no nawet na dotarciu to nie powinny tak strasznie dzwonić może rzeczywiście cylek rozpuchł i pierścienie mają luz ale jak mają luz to musiał by też mieć słabszą kompresję i też spadła by moc bo piszesz że mułowaty jest. pojeździj trochę dotrzyj go delikatnie i jeśli to nie cylek rozpuchł może to przejdźie a jak nie to załóż pierścienie delikatnie większe bo nie wiem jaki masz rozmiar cylka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simel
Nowicjusz
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:22, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
walker69 napisał: | nie no nawet na dotarciu to nie powinny tak strasznie dzwonić może rzeczywiście cylek rozpuchł i pierścienie mają luz ale jak mają luz to musiał by też mieć słabszą kompresję i też spadła by moc bo piszesz że mułowaty jest. pojeździj trochę dotrzyj go delikatnie i jeśli to nie cylek rozpuchł może to przejdźie a jak nie to załóż pierścienie delikatnie większe bo nie wiem jaki masz rozmiar cylka |
40,98. no po sezonie minimalnie moc mu spadła także dałem się za wymiane tłoka chociaż na tylne kolo jeszcze stawał bez sprzęgła
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:28, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
no to weź pierścionki o 1 szlif większe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simel
Nowicjusz
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:25, 16 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
walker69 napisał: | no to weź pierścionki o 1 szlif większe |
to go zatrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:02, 16 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Zrób szlif nowy tłok i pierscienie tłok i pierscienie MZA.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:55, 16 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
nic go nie zatrze sam tak robiłem jak miałem rysy pierścienie się delikatnie przyszlifują i będzie dobrze tylko trzeba cylek od środka wysmarować olejem i wiadomo dać więcej oleju do benzyny a zatrzeć się na 100% nie zatrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simel
Nowicjusz
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:55, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
jednak cylinder rozpuchł do 41,2 czyli to już prawie 1 szlif. dlatego chyba dam zeszlifować te 5 setek i 1 szlif tłok. . chyba już wiecej nie spuchnie tuleja? bo wyrobić sie o 2 dziesiatki nie mogła bo nie ma progu tyle.
ktoś chce za dyche tłoka MZA 41mm jeszcze nawet nie dotarty?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mich@ł
Nowicjusz
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzanskie
|
Wysłany: Wto 16:29, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
mi tam troche cos dzwoniło po remoncie ale nie wiem czy to pierscionki ) ale juz nic nie dzoni
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makuku
Nowicjusz
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Nie 21:19, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
mi tez dzowniło jak ch..j ale z czasem ,po przejechaniu ok 50 km dzwonienie znikneło
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simel
Nowicjusz
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:50, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
tak w ogóle to pierścienie z s50 mają tą samą grubość co te tłoki rzemieślnicze do s60? bo bede musiał dobrać do nowego tłoka piąty szlif z s50.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|