Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dokladna regulacja 19n1-8 (+iglica)

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:34, 01 Gru 2007    Temat postu: Dokladna regulacja 19n1-8 (+iglica)

Pytanie moje kieruje do gaznika 16n1-8 rozwierconego na 19mm. Kupilem ten gaznik od kolegi i odrazu rozwiercilem, moze zle zrobilem ze go nie sprawdzilem. Nie wiem jak ustawic plywak, bo na tym filmie Lehrvideo jak koles regulowal mial 16n3-4 a jestem na 100% przekonany po sprawdzalem i probwnywalem te 2 gazniki ze roznia sie ulozeniem zaworka i plywaka. Teraz tak:
1. Ile mm maja miec skrajne polozenia plywaka od krawedzi do ktorej przylega uszczelka?
2. Czy pasuje iglica od 16n3-4? Jak ja poprawnie zamontowac? Czym sie roznia iglice od 16n1 i 16n3?
3. Mam to co w podpisie i do tego 2 dysze 72, i 78, na 78 nie da sie wkrecic na obroty bo wiecznie zalany, czasem nie odpala, 72 wytarczy?
4. Ile powinien wynosic poziom paliwa w komorze plywakowej?
5. Jak poprawnie powinna byc ustawiona iglica zeby przy dyszy 72 mi go nie zalewal?
6. Czy zaworek zamykajacy paliwo musi byc dokrecony do oporu?

PS. Jezeli taki temat juz byl to sry, jezeli byly z kazdego po kolei to chcialem zebrac to w 1. Jezeli zly dzial to przeniescie. Prosilbym rowniez o szybka odpowiedz, bo niewiele mi czasu zostalo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:05, 01 Gru 2007    Temat postu:

Odpiwedzi do pytan
1do skrajnych punktow to chyba tak jak na tym filiku
2Iglica nie pasuje bo ma w innym miejscu zawleczke do ustawiania
3ja przy srednicy gaznika 17.5 mam dysze 80 i mi nie zalewa wiec daj lepiej 78 i ustaw go
4dokladnie niewiem
5 powinna byc na srodku ale sam musisz pokombinowac
6raczej tak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:26, 01 Gru 2007    Temat postu:

4. Poziom paliwa musi być 1mm nad tym słupkiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Sob 21:29, 01 Gru 2007    Temat postu:

2. Napewno nie.
3. Spróbuj na tej mniejszej dyszy. Skąd masz mniejsze dysze do amala niż oryginalna 80cm3/min ?? W podpisie masz napisane AMAL 19.
6. Napewno tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:00, 01 Gru 2007    Temat postu:

W podpisie mam PLANY NA PRZYSZLOSC AMAL 19, najpierw chcialem rozwiercony sprawdzic. Temat nie aktualny juz bo gaznik okazal sie rozj*...zepsuty. Nie chcial chodzic bo przepustnica miala za duzy luz, wogole nie mam iglicy, ten gaznik kupilem za 5 zl wiec mam gdzies mam taka impreze. 1,5 dnia w leb poszlo. Obecnie mam 16n3-2 z dysza 72 - chodzi bardzo ladnie, ale nie wiem dlaczego nie mozna wstawic mu dyszy 78 - zalewa sie masakrycznie. Ma to jakis zwiazek z powietrzem lub iglica?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduros70
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:03, 01 Gru 2007    Temat postu:

To jest wada tych gaxników 16N3 w 16N1 masz regulacje powietrz podnoszenie przepsutnicy i regulacaja mieszanki biegu jałowego. A w 16N3 tylko mieszanka biegu jałowego i od paliwa Neutral
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Nie 0:39, 02 Gru 2007    Temat postu:

Wszystko wyjaśnione, ZAMYKAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin