|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacext
Nowicjusz
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wólka Orłowska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:33, 30 Maj 2010 Temat postu: Dziwny dźwięk w silniku. |
|
|
Witam. Jestem posiadaczem simsona s51, platynkowiec. W moim simku pierścienie dzwonią od kiedy pamiętam. Ostatnio jak jechałem na V-maxie to coś strzeliło w silniku. Od tej pory simek stracił trochę na mocy i jak wchodzę na wyskokie obroty na czwartym biegu to coś w silniku mocno brzęczy i simek nie chce więcej jechać. Teraz prędkość maksymalna wynosi jakieś 60km/h , a wcześniej simek spokojnie przekraczał 70. Zdjąłem cylinder i niby wszystko ok. Ma tylko bardzo duży luz pomiędzy tłokiem i korbowodem ( na tulejce), ale nie jest to luz góra - dół, tylko prawa - lewa. Wydaje mi się że taki luz powienien mieć. Co mam zrobić wymienić tłok i pierścienie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:40, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a masz podkładki przy tłok-korbowód?? pierścienie możesz wymienić a kompresję dużą stracił zobacz czy ręką starter leciutko chodzi o to co ci strzeliło to był jakiś zgrzyt czy co bo mi jak zgrzytło to się okazało że zatarł się i też mocno stracił na sile i na prędkości
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:03, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jak ci lata na boki to może łozysko jakieś poszło??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacext
Nowicjusz
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wólka Orłowska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:04, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie miałem podkładek dystansowych na sworzniu. Zrobiłem mały remoncik i wymieniłem tłok pierścienie łożysko igiełkowe sworzeń, dałem podkładki. Teraz okropnie dzwonią mi pierścienie ale to chyba na dotarciu normalne. Mam 2 pytanka. Jak długo będę musiał docierać simka po wymianie tłoka? Czy mogę mieć jakieś problemy bo wymieniłem sam tłok a cylinder został stary?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:11, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
100 km kłopotów nie będzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Sob 14:46, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dzwonienie pierścieni szczególnie na dotarciu nie jest normalne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacext
Nowicjusz
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wólka Orłowska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:18, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli dzwonienie pierścieni na dotarciu nie jest normalne to dlaczego u mnie tak się dzieje. Jeżdżę bardzo spokojnie nie przekraczam 30 km/h. Pierścienie nie mogły się zużyć tym bardziej ,że dzwonią od pierwszego odpalenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymek1995
Nowicjusz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:56, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ile?? 30 km/h- chłopie to ledwo się toczysz- przy takiej prędkości meczysz bardzo wal i ogólnie wszystkie łożyska na wale itp. Moim zdaniem to nie pierścienie ci dzwonią tylko coś z wałem związanego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacext
Nowicjusz
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wólka Orłowska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:11, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
tylko że ja jeżdżę na 3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymek1995
Nowicjusz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:03, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
to po co masz 4?
Jak dla mnie optymalna predkosc przy docieraniu to okolo 45- 50 km/h
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacext
Nowicjusz
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wólka Orłowska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:03, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra nieważne. Lepiej powiedżcie czego te pierścionki przydzwaniają.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek1gy1
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:20, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
a robiłeś szlif jak nie robiłeś szlifu to nie przestana dzwonić jak chces żeby nie dzwoniły to musisz zrobić szlif tłok i pierścienie oraz łożysko igiełkowe ja wymieniłem tłok i pierścienie z łoyskiem dotarłem i dzwoniły od początki poradiłem sie mechanika i zrobiłem szlif sielążek dopasował tłok i pierścienie do cylka i jest ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|