|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rasicki
Bywalec
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 7:28, 31 Mar 2014 Temat postu: dziwny problem simson |
|
|
Witam mam taki problem z moim simsonem ostatnio co przerywał na biegach to jakoś ten problem znikł po daniu do mechanika no niestety ale po znajomości itp idiota chciał ściągać magneto bez ściągacza i karter pękł tzn kawałek odleciał..
ale mniejsza oto mówił że chodzi itp... odpalać odpalał na pycha ponieważ wałek startera wypadł a gaźnik nowy 16n3-11 to nie mógł ustawić wolnych obrotów w sensie że "niby" nie ma śrubki do regulacji wolnych obrotów noi sobotę się całą męczyłem na ustawienie ich i zdiagnozowałem tak że jest coś z zapłonem ponieważ jakoś dziko trzymałem linkę od gaźnika aby nie zgasł to falował dość ładnie na tych obrotach oraz był mulisty na ssaniu odpalał dość ładnie ale po puszczeniu sprzęgła podniósł obroty do max potem albo się utrzymywał (bez dodawania gazu bezemnie) spadał z obrotów i gasł co to może być ? wczoraj inaczej ustawiłem zapłon ale po odpaleniu zachowywał się tak samo
Pomocy ponieważ walczenie z moim simem już mnie denerwuje i niedługo go sprzedam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:49, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Co to za mechanik co niszczy sprzęt...
A co do objawów, zdaje się tak jakby lewe powietrze łapał, musisz sprawdzić simering pod magnetem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rasicki
Bywalec
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 14:38, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Wiedziałem! tylko chciałem się upewnić zaraz polecę kupić ponieważ po zdjęciu iskrownika ten simering był cały mokry a spod niego spływało chyba paliwo lub nwm co ale takie pytanie jak mam go wyciągnąć bez rozpoławiania silnika
UP wymieniłem ten simering i tak sprawa nadal wygląda jak wyglądała oto filmik https://www.youtube.com/watch?v=sjcwOajhxuQ&feature=youtu.be ehh już nwm co robić / tera okazało się że ten "mechanik pokrzywił magneto a idź pan do uja / i kolejne 200 zł trzeba władować w niego ew magnesy odkręce mi ojciec jakoś wyprostuje
Ostatnio zmieniony przez rasicki dnia Pon 18:06, 31 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:59, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dziwna sprawa, skoro simering dobry, przepustnica zamknięta, to dlaczego tak obroty idą do góry...a wolne obroty wyregulowane?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rasicki
Bywalec
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 6:47, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
tak , nwm już co mam robić // podpowiedzcie mi bo zgłupieję , zamieniłem gaźnik na stary spróbuję na tym może coś da ale tak ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:09, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Musi nadal gdzieś lewe powietrze ciągnąć, innej opcji nie ma, sprawdź uszczelkę pod cylindrem jeszcze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rasicki
Bywalec
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 13:43, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
a czy jest możliwe aby łapał od strony sprzęgła ? pije mi dość dużo oleju więc tej opcji także nie wykluczam w około mies wypił 1L oleju
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:40, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Wymień simering jak najszybciej, ale tamtą stroną nie wiem czy by ciągnął na tyle powietrza...nie wydaje mi się, chociaż różnie może być, teoretycznie to prawie, że nie możliwe.
Ostatnio zmieniony przez matekk91 dnia Wto 15:41, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rasicki
Bywalec
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 16:20, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ok , wymieniłem i dupa / co dalej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:39, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłeś miejsce styku cylindra z karterem? Między gaźnikiem a cylindrem? Szczelnie ma być.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rasicki
Bywalec
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 17:18, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
tak sprawdziłem dałem nowe uszczelki mocno wszystko przykręciłem odczekałem 30 min i dupa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:34, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Śmieszna sprawa, jeśli masz możliwość sprawdzenia go na innym gaźniku to zrób to.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rasicki
Bywalec
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 17:44, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
hmm // sprawdzałem już wczoraj i dziś na starym gaźniku także bo nowy był kupiony tak dla podniesienia wartości simsona a co do pytania jest możliwe przez to że jest trochę zerwany gwint na cylindrze pomiędzy kolankiem a cylkiem ? oczywiście jest to jakoś przykręcone i trzyma się na drucie wiązałkowym
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:13, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Napewno nie przez gwint, ja nie wiem co to może być... zgłupiałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rasicki
Bywalec
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 18:20, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
a ktoś na forum tu jeszcze istnieje ? pustack ?
UP
Chłopaki naprawiłem D ten "mechanik" idiota pokrzywił mi całe magneto ale nie ma to jak mieć tokarza w 30 letnim doświadczeniem i wg który wszystko potrafi ładnie wszystko wyprostowane nowy klin i simson chodzi jak marzenie nowy gaźnik dobry ładnie go wyregulowałem i dzięki za pomoc chociaż muszę wymienić simering od strony sprzęgła ponieważ pije mi olej
Ostatnio zmieniony przez rasicki dnia Śro 19:03, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|