|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bakus2399
Nowicjusz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:07, 23 Kwi 2014 Temat postu: dzwońące Pierścienie |
|
|
Mam problem z pierścionkami które dzwonią .Zmieniałem je w tamtym sezonie i od tamtego momentu dzwonią .Drugą rzeczą jest to ze po zmianie zmniejszył się v-max z 60 do 50-55 Co zrobić zrobić by było normalnie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:35, 23 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, jak wtedy zmieniałeś te pierścienie to je docierałeś później ? A napewno kupiłeś odpowiedni rozmiar ? Może kupiłeś o jeden rozmiar za małe i kompresja ucieka i nie ma takiego v-maxa dobrego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bakus2399
Nowicjusz
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:22, 23 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
W sklepie były tylko pierścienie nominalne i na pierwszy szlif ja wziąłem nominalne bo nie miałem szlifu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wilqu25
Nowicjusz
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:17, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem nie powinno sie wymieniac samych pierscieni. Jak sie wymienia to juz cylinder,tlok i pierscienie. Docierasz i pozniej jest dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arek1b
Nowicjusz
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:22, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Wymontuj cylinder, idź z nim do sklepu, poproś pierścienie do Twojego cylindra, pierścień powinieneś włożyć w cylinder poziomo 3-4 cm od góry. Pierścień powinien mieć ok 2 mm luzu. Tak możesz sprawdzić w sklepie który pierścień musisz kupić. Gdy włożysz odpowiednie pierścienie na pewno osiągi się poprawią.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:00, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
arek1b napisał: | Pierścień powinien mieć ok 2 mm luzu. |
Trochę dużo
Instrukcja zaleca luz na zamkach nowych pierścieni 0,1...0,2mm. Granica max zużycia to 0,7mm.
Chodzi o ten luz:
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|