 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:10, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A i jeszcze odpowiedz na jedno z wczesniejszych pytan, bo przedtem go nie zauwazylem. Gdy dodam gazu, to juz mi nie dzwoni, tylko na wolnych.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:15, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jest to najprędzej od pierścieni.bo na wolnych wpadają w drgania,a jak dodajesz to cichnie,ale na pewno musi wydobywać się hałas od tych pierścieni podczas wkręcania,tylko że na pewno mniej brzęczą,najlepiej się wsłuchaj podczas wkręcania,ale to nie zmienia faktu, że musisz zmienić pierścienie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:20, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Troche mi szkoda rozbierac, bo ladnie chodzi, a przedtem mialem z nim mnostwo klopotow... Boje sie ze jak wymienie pierscienie to znow nie bedzie chodzil..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:23, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jak wszystko będziesz robił dobrze to nic nie powinno się stać. Jak będziesz chciał jeszcze jaką radę to dawaj śmiało.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:30, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
To mialbym do Ciebie jeszcze jedno pytanie. Co jest przyczyna tego, ze simson chodzi tylko na zaplonie maxymalnie w lewo?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:18, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A czy to jest zapłon platynowy czy elektroniczny ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:18, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
To jest platynowiec.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:26, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Za bardzo nie wiem czym to jest spowodowane,ale możliwe że wał może być wykrzywiony, a robiłeś coś przy magnecie ostatnio ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec

Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:16, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
W sumie to jest dosc logiczne.
Nie mam teraz zadnej butelkowej pod reka, ale jutro od kolegi pozycze duza cewke od jawki czeskiej. Iskra niby jest dobra.. Choc kiedys byla lepsza, taka strzelacjaca, ale moim zdaniem to moze byc spowodowane zepsutym kondensatorem.
A z drugiej strony... Kolega w tamtym temacie ( http://www.simsonrulez.fora.pl/font-color-black-problemy-silnikowe,24/silnik-pracuje-tylko-na-bardzo-przyspieszonym-zaplonie,33026-15.html ) napisal ze ulegl lekkiemu zatarciu po przejechaniu tylko 50 km. A jak ja przejechalem juz 1000 km na takim ustawieniu, to stad moze byc te dzwonienie pierscieni. U mnie co prawda nie ma zadnego problemu z odpalaniem silnika. Bo na zimnym odpala bez szemrania, w mroz za 2-3 razem, tak jak wczesniej napisalem, z 40s na ssaniu i jade. Na cieplym musze odpalac sposobem. Tzn. Zaciagam ssanie, dodaje gaz i kopie. Odzywa sie za pierwszym razem, wtedy szybko puszczam gaz, i chodzi. No i nie trzyma wolnych obrotow, jak jedzie to jedzie, ale jak chce sie zatrzymac to musze trzymac wysoki gaz, bo zgasnie. Myslalem ze to moze byc przez zla regulacje gaznika.. Ale wszystkie objawy podobne jak u kolegi.Troche to uciazliwe, i szkoda silnika.
Co wy o tym myslicie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec

Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:25, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdź z tą cewką moze być u Cb jak u Syzyfa,i tak jak mówisz układa sie ta historia nawet w logiczną całość.
No napewno szkoda silnika nie ma watpliwosći że silnik cierpi przy takim użytkowaniu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:58, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jesli pogoda dopisze to skocze do kolegi po te cewke, zaloze, i napisze wam o efekie.
Tylko jeszcze jedno pytanie odnosnie podlaczania cewki. Tam na niej sa takie oznakowania, 21 i 22. Zawsze do 22 podlacza sie pradowy, a do 21 masowy tak?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec

Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:22, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Orginalna cewka w simsonie ma oznaczenia 15 i 1
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:25, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Odnośnie takiej cewki z 21, 22- nie wiem.
Ale dlaczego nie zrobisz najpierw najprostszego, czyli nie sprawdzisz długości iskry na kablu bez fajki?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|