|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
James_PL
Nowicjusz
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:59, 04 Sty 2015 Temat postu: dzwonienie po remoncie ? |
|
|
Witam właśnie zrobiłem remont mojego simka i gdy go odpaliłem to usłyszałem dzwonienie na wolnych obrotach. Czy to efekt niedotarcia ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:16, 07 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dzwonienie i wszelkie oznaki w postaci dźwięków metalicznego pochodzenia są wynikiem luzów i brakiem w zachowaniu odpowiednich wymiarów elementów normalnie zużywających się podczas eksploatacji.
Teraz należy zapytać czy to co Słyszysz jest wynikiem nie odpowiednio przeprowadzonego remontu, czy też prawidłową pracą silnika?
Po rozgrzaniu silniki są głośniejsze i po dotarciu nie ucichnie.
Zobacz czy nie masz czegoś nie dokręconego co powoduje te "dzwonienie" tak na odległość ciężko zgadnąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarasek
PREZES
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 2:36, 08 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
-Napisz co to był dokładnie za remont ? Na czym polegał ?
-Jakie części wymienione
- Dzwoni na zimnym i gorącym silniku tak samo ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
James_PL
Nowicjusz
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:16, 08 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Może jestem przewrażliwiony ale macie film mój
[link widoczny dla zalogowanych]
jest on przerobiony na 70 zostały w nim wymienione łożyska cylinder wał kosz itp.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 2:08, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Nie jest tak źle, chociaż mogłeś zarejestrować dźwięk pracy silnika na wyższych obrotach.
Ja nie widzę powodów by mieć większe zarzuty co do pracy silnika na filmiku w jaki zostały one zaprezentowane.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
James_PL
Nowicjusz
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:27, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Na wyższych jest ciszej.
Dzięki za uspokojenie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarasek
PREZES
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:24, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
uszczelke pod głowicą masz pasującą do cylindra 70 ? głowica od 70 czy 50 ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
James_PL
Nowicjusz
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:27, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
głowica 70 z uszczelką 70
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarasek
PREZES
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:49, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
jak tak to w takim razie musisz docierać i pilnować żeby tłok nie stanął , a może nie założyłeś gum tłumiących do cylindra albo juz "wylatały" się bo bez nich też niesie się hałas po okolicy
Ostatnio zmieniony przez Jarasek dnia Sob 0:51, 10 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
James_PL
Nowicjusz
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:13, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
skąd mam wiedzieć że już puchnie i stanąć ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarasek
PREZES
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:24, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jak tłok zaczyna puchnąć to odrazu czuć stratę mocy i głośniejszą prace silnika , na luzie będzie gasł albo będzie się ospale wkręcał na obroty , to są takie lekkie objawy , najczęściej to wygląda tak , żę jedziesz nagle słychać tarcie i klekot i odrazu blokuje tylne koło , wtedy najlepiej odrazu sprzegło wcisnąć . Dlatego najlepiej pierwsze kilometry docierać na spokojnych bocznych drogach żęby się wsłuchać i wyczuć czy nic złego się nie dzieje .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlodywedkarz
KIEROWNIK
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąsosz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:59, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Należy jednak pamiętać, aby nie docierać simsona "dusząc" go na wysokim biegu i wolnych obrotach. Przyczynia się to do mocniejszego nagrzewania jednostki napędowej. Należy jechać płynnie tak, aby silnik pracował elastycznie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|