Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaśnie na niskich obrotach
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:08, 11 Maj 2009    Temat postu:

dedaj napisał:
może ci uszczelkę między karterami wydmuchało i ci komprecha ucieka, i na wolnych nie pójdzie .


No wyniesice go bo nie zdzierże!!! ;/;/ czlowieku masz troche pojecia a tym silniko??!?! zastanow sie troche;/

mistrzu przerwe na platynach masz na 0.4mm? zaplon tez ok?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dedaj
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:10, 11 Maj 2009    Temat postu:

mój wujek co jest mechanikiem od 24 lat tak mi powiedział . i po zatym miałem tak samo przy charcie 210 ze na wolnych nie szedł a na max tak . rozpołowiłem silnik i uszczelki z 30% już nie było .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:16, 11 Maj 2009    Temat postu:

A ty wogole ile masz lat ze taki cwaniak jestes?? a co mnie twoj chart obchodzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dedaj
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:49, 11 Maj 2009    Temat postu:

ja mam 15 za 4 miesiące 16 . Ciebie nie obchodzi bo Ci działa a komuś nie i próbuje pomóc .

PS. nie mam już charta .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:57, 11 Maj 2009    Temat postu:

Tak tak naprawde pomagasz pierdoląc głupoty ze mu uszczelke wydmuchalo..a co powiesz na to ze jak rozpolawialem silnik to nie bylo wogole uszczelki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:10, 11 Maj 2009    Temat postu:

dedaj napisał:
może ci uszczelkę między karterami wydmuchało i ci komprecha ucieka, i na wolnych nie pójdzie .



jak juz miała by kompresja uciekac to pod głowica albo swieca ... karterami to moze brac olej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zywy19
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:53, 12 Maj 2009    Temat postu:

Dalej nie jestem w 100% pewien co to jest, ale raczej gaźnik, ogólnie to jakiś on dziwny, poskrecany na jakies tasmy (simka mam pare dni) i chce kupic nowy.

Jaki kupic? Mam oryginalny cylinder 50cm3, w przyszlosci planuje 60cm3.

Uzywany Amal17.
Nowy, 16N1-11.
Nowy 16N3-4 albo 16N3-4.


Ostatnio zmieniony przez Zywy19 dnia Wto 21:57, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ausdauer
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kujawsko-pomorskie Rywałd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:17, 12 Maj 2009    Temat postu:

wina gaźnika, jest zapewne wyrobiony już ja umnie Wink (1) zależy w jakim stanie ten amal, jeśli w miare to bierz go a jak masz wątpliwości to nowy orginalny 16n1-11
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zywy19
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:47, 12 Maj 2009    Temat postu:

to jest ten amal:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ausdauer
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kujawsko-pomorskie Rywałd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:20, 13 Maj 2009    Temat postu:

zajebysty.

Co to wnosi do tematu?? Pilnuj się następnym razem Warn. Kaziu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin