|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:35, 15 Kwi 2012 Temat postu: Gaźnik 16n3-4 kilka pytań |
|
|
Siema koledzy mam kilka pytań odnośnie gaźnika 16n3-4
Ile mm ma być na wciśniętym zaworku (pływak na maxa w dół ku zaworkowi) a ile mm ma być kiedy pływak jest na maxa odchylony od zaworku?
na filmiku lehrvideo http://www.youtube.com/watch?v=XzyKU2ayTFs&feature=related 3:08 widać ,że ma być 25mm a w książce jest podane 27mm [link widoczny dla zalogowanych] która wartość jest prawidłowa? bo nie wiem jak mam ustawić.
Kolejne pytanie: jak macie ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej? według słupka ? tak sobie pomyślałem ,że ustawie poziom paliwa nieco wyżej. Co o tym myślicie ?
obecnie mam wstawiony gaźnik 16n1 ale chce go zmienić na 16n3 (mam taki w posiadaniu).
Który z tych gaźników jest lepszy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:28, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
25-27mm. to nie az tak duzo. Najlepiej zawsze ustawic cos pomiedzy. Czyli 26mm.
A ja plywak ustawiam na czuja, jak ma za mala dawke to zwieksza.
A co do tych gaznikow, to 16n1 byl prostszy w regulacji. Mam teraz 16n3 i zeby go dobrze ustawic to przy odrobinie szczescia pol dnia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:27, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ustawiaj według słupka w komorze. Miałem 16n3-4, miałem problemy z regulacją wolnych, między biegami było zamulenie silnika (zapewne był tak wyeksploatowany)...zmieniłem na 16n1-11 i złego słowa o nim powiedzieć nie mogę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:49, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ustaw sobie wstępnie na poziomy 27/32mm (zamknięcie/dolny poziom).
I tak w tym ustawieniu chodzi o to aby poziom paliwa był 8mm poniżej krawędzi komory pływakowej. Zatem odkręcasz gaźnik od silnika (przewód pal. zostaw), odkręcasz komorę pływakową, stawiasz gaźnik poziomo na szklankę/słoik, odkręcasz kurek baku i patrzysz kiedy się zamknie dopływ (żółta kreska to 8mm od krawędzi):
[link widoczny dla zalogowanych]
W razie potrzeby podginasz blaszkę. Zajmuje to 15 minut i masz pewność, jaki jest poziom.
Więcej: KLIK
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|