Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźnik 16n3-4 kilka pytań

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andikss51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:35, 15 Kwi 2012    Temat postu: Gaźnik 16n3-4 kilka pytań

Siema koledzy mam kilka pytań odnośnie gaźnika 16n3-4
Ile mm ma być na wciśniętym zaworku (pływak na maxa w dół ku zaworkowi) a ile mm ma być kiedy pływak jest na maxa odchylony od zaworku?
na filmiku lehrvideo http://www.youtube.com/watch?v=XzyKU2ayTFs&feature=related 3:08 widać ,że ma być 25mm a w książce jest podane 27mm [link widoczny dla zalogowanych] która wartość jest prawidłowa? bo nie wiem jak mam ustawić.

Kolejne pytanie: jak macie ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej? według słupka ? tak sobie pomyślałem ,że ustawie poziom paliwa nieco wyżej. Co o tym myślicie ?
obecnie mam wstawiony gaźnik 16n1 ale chce go zmienić na 16n3 (mam taki w posiadaniu).
Który z tych gaźników jest lepszy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:28, 16 Kwi 2012    Temat postu:

25-27mm. to nie az tak duzo. Najlepiej zawsze ustawic cos pomiedzy. Czyli 26mm.
A ja plywak ustawiam na czuja, jak ma za mala dawke to zwieksza.
A co do tych gaznikow, to 16n1 byl prostszy w regulacji. Mam teraz 16n3 i zeby go dobrze ustawic to przy odrobinie szczescia pol dnia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:27, 17 Kwi 2012    Temat postu:

Ustawiaj według słupka w komorze. Miałem 16n3-4, miałem problemy z regulacją wolnych, między biegami było zamulenie silnika (zapewne był tak wyeksploatowany)...zmieniłem na 16n1-11 i złego słowa o nim powiedzieć nie mogę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:49, 17 Kwi 2012    Temat postu:

Ustaw sobie wstępnie na poziomy 27/32mm (zamknięcie/dolny poziom).
I tak w tym ustawieniu chodzi o to aby poziom paliwa był 8mm poniżej krawędzi komory pływakowej. Zatem odkręcasz gaźnik od silnika (przewód pal. zostaw), odkręcasz komorę pływakową, stawiasz gaźnik poziomo na szklankę/słoik, odkręcasz kurek baku i patrzysz kiedy się zamknie dopływ (żółta kreska to 8mm od krawędzi):

[link widoczny dla zalogowanych]
W razie potrzeby podginasz blaszkę. Zajmuje to 15 minut i masz pewność, jaki jest poziom.
Więcej: KLIK
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin