 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skibonzo
Bywalec

Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:57, 07 Lip 2014 Temat postu: Gaźnik 16N3-5 |
|
|
Witam mam taki(16N3-5) gaźnik w zwykłej S51 i mam niesamowity problem z jego wyregulowaniem. Wyjąłem plombę śruby mieszanki w kołnierzu coś tam pokręciłem ale w efekcie wróciłem do ustawienia wyjściowego, tego co było ustawione fabrycznie. Śruba powietrza szczerze też guzik daje.
Ostatecznie opuściłem maksymalnie iglice chociaż 15 minut wcześniej działa i jeździł dobrze na środkowym rowku. Wszystko zaczęło się od tego, że na postoju najpewniej nie osiągał nawet 1000 obrotów, pyrkał jakby miał zgasnąć. W efekcie silnik pracował w częstotliwościach rezonansowych i niesamowicie drgał. Dodatkowo żeby go odpalić to była cała zaplanowana ceremonia. Zależy mi na tym, aby nieodpalający Simson był zaskoczeniem, a nie rutyną. Chciałem coś z tym zrobić ale tylko popsułem.
Żeby dział poprawnie po mojej regulacji musiałem go gazować i zakręcać kranik, żeby przepalił nadmiar paliwa. Co ciekawe przestał reagować na ssanie, które go zalewało.
http://www.simsonrulez.fora.pl/font-color-black-problemy-ogolne,23/gaznik-od-s70-do-s51,15318-15.html Czytam ten temat i zastanawiam się co zrobić, żeby nie kupować innego gaźnika. Wymienić dysze główną? Silnik jest ciągle zalewany, bidak musi strasznie długo przepalać paliwo z gaźnika, żeby zaczął w miarę normalnie funkcjonować. Na obecną chwile komar nie odpala.
Jeżeli waszą radą będzie po prostu zakup nowego chciałbym abyście mi poradzili, który gaźnik wybrać.
Najbardziej skłaniałbym się ku amalowi 16. Chodzi mi o niezawodność i małe spalanie. Byle silnik pracował jak najbardziej poprawnie.
Szczerze to zrodził się we mnie pewien uraz do gaźników bvf. Ale jeżeli wskażecie jakiś z modeli o skłonności do łatwej regulacji (np 16N3-4 nie wiem nie znam się) to oczywiście kupiłbym go.
Liczę na jakąś fachową poradę, która wyjaśni wątpliwości.
[/url]
Ostatnio zmieniony przez Skibonzo dnia Pon 23:58, 07 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:08, 08 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Po co gaźnik nowy, po prostu zalewa go, opuść maxymalnie iglice, zmniejsz stan na pływaku. I sprawdź ustawienie zapłonu, i platyn (jeśli to platynowiec).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skibonzo
Bywalec

Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:44, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Możecie mi powiedzieć skąd ta różnica ceny?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jackmotors sprzedaje podobno tylko oryginalne części, kniazw natomiast zarzeka się, że to jego jest oryginalny. Skąd ta różnica 20 zł?
Ostatnio zmieniony przez Skibonzo dnia Pią 13:45, 18 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|