 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkenduro
Bywalec

Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno/Podkarpackie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:25, 10 Paź 2011 Temat postu: I znowu skrzynia.. |
|
|
Witam znowu mam problem ze skrzynią bo nie ma czwórki ale to nie to. Gorsze jest to , że nie moge odkręcić nakrętki M8 od regulacji. Kręci się dookoła i nie wyjdzie. Co zrobić bo od zeszłego remontu mineło 2 tygodnie. I jak porżądnie ustawić skrzynie żeby biegi wchodziły( klucz specjalny mam). Bo regulacje na forum co jest to znam na pamięć. Ale tak "po chłopsku" się chce dowiedzieć. Z góry dzięki.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TERY
Stały bywalec

Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 15:47, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
spaw tej śruby ci chyba pusił pod kapą spróbuj ją przytrzymać z drugiej kluczem 13mm do tego musisz zdjąć lewą kape.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Pon 15:47, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
zrób tak odkręć śrubę wstaw suwmiarkę do wałka zdawczego ma byc 46,(6) i tam gdzie ta śruba pod gaźnikiem to wstaw klucz z tymi ząbkami i kręć w wałku zdawczym suwmiarka powinna reagować jak będzie 46,6 to zakręć tylko zanim zaczniesz regulację wbij pierwszy bieg
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkenduro
Bywalec

Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno/Podkarpackie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:44, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Właśniue tej srubki M8 nie odkręce a przypuszczam ze gwint poleciał///.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:49, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Zdejmij lewa kape, stamtad bedzie wszystko widoczne. Olej do miski, pare srub i masz to zdjete. Nakretka kreci sie razem ze sruba, czy obraca sie tylko sama nakretka? W obu przypadkach musisz zdemontowac lewa kape.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkenduro
Bywalec

Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno/Podkarpackie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:17, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Wszystko odkręcałem kluczem nasadowym ale spróbowałem widełkowym i kręci sie sama nakrętka. Bo coś mi nie pasowało. W czwartek popatrze bo mam wolny dzień w szkole. Jeśli poleciała ta śrubka(cała M do regulacji to czym ją zastąpić???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:28, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
wyciagnac, obciac boszka przy blasze, dospawac inna i zakrecic tulejke. Ewentualnie wymienic caly ten trzpien ze sruba i blacha. Mam taki w garazu, wiec jak cie to interesuje to pisz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkenduro
Bywalec

Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno/Podkarpackie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:27, 13 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Domyślam sie ze obciąć z przodu tam gdzie zaspawane i odkręcić to? A tam wejdzie normalna śruba M8 a jakiej długośći? A jeszcze jedno czym to zaspawać bo "migomatu" nie mam ale za to dobrą elektrodówke. I gdzie podpiąć mase najlepiej bo miejsca mało tam jest i koniecznie jest zdjąć koszyk sprzęgłowy??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkenduro
Bywalec

Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno/Podkarpackie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:23, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
To tak rozebrałem to przed chwilą i moje przypuszczenia były pewne. Spawka cała. Więc jak tą śrube wyciągnąć? Przypominam ze mam simka enduro a tam miejsca dużo nie ma bo przeszkadzają wzmocnienia ramy. Myśle o małym boschu ale to musi być precyzyjne.
Ostatnio zmieniony przez kkenduro dnia Pią 20:53, 14 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkenduro
Bywalec

Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno/Podkarpackie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:18, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Zwlekałem z odpowiedzią długo, więc usterka naprawiona , ale trzeba było silnik wyciągnąć bez odpinania magneta. Poprostu obróciłem silnik o 90 stopni. Śrube naciąlem poziomo wraz z nakrętką , która sie rozpadła. Potem wyciągnąlem blaszke z tą śrubą i żeby ją wyciągnąć wystarczy zeszlifować spawke co ją trzyma i odkręcić kontre z przodu. Tuleja jest osadzona na gwincie, więc nie było problemu ze ściągnięciem wszystkiego. Założyłem nową śrubę i złożyłem wszystko. Po odpaleniu zabrałem sie za ustawianie skrzyni bo nie było 1 biegu. Miałem już wcześniej zrobiony klucz. A mój sposób jest taki: dokręcić tuleje do oporu w lewo, potem o obrót kręcić w prawo i po każdym obrocie wystarczy wcisnąć 1 bieg trzymać wajche w dół i jeśli czujemy,że zęby w skrzyni zaczynają łapać to kręcimu znowu w prawo do ideału. Wcześniej miałem problem taki ,że z 3 na 4 luz mi wyskakiwał. A teraz po moich "innowacjach" biegi chodzą jakby simek był nowy. Jeszcze raz chcę podziękować tym co mi pomogli.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|