|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zybel22
Nowicjusz
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:47, 09 Lip 2007 Temat postu: Jak rozpoznać niemiecki cylinder S51??? |
|
|
Chce zrobić szlif ale nie mam pewności czy jestem w posiadaniu niemieckiego cylindra. Szłyszałem ze na polskich cylindrach nie ma jazdy po takiej naprawie..
[/b]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 18:56, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Szukaj nie boli
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zybel22
Nowicjusz
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:00, 09 Lip 2007 Temat postu: Jak rozpoznać niemiecki cylinder S51??? |
|
|
dzięki za fachową porade
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Pon 19:27, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli ci to pomoże to podam na co ja patrze.Otórz 1--znak spójrz na gardziel gdzie przykrecasz gaźnik na tym wlocie z lewej strony,nr odlewany np 86. 2---pod ostatnim żebrem z lewej strony cylindra ciąg nr.twż odlewanych nie nabijanych.3---u góru obok tuleji cylindrowej na aluminium bity chyba stopień twardośći np.004 musisz sie dobrze przyjrzec aby go zobaczyć.Zapewne ktoś ci jeszcze powie np.jaka jest grubosć,tuleji cylindrowej.Ja opieram sie na tym dodac muśzę że podrabiane są nieźle cylindry ale u żadnego nie spotkałem wszystkich tych szczegółów o których piszę.Masz rację polskiego się nie szlifuje.Cześć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:29, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
bardzo dobra dał ci rade , temat o tym był wiec zanim cos napisze to uzyj opcji SZUKAJ i zobacz czy przypadkiem nei było tego samego tematu w którym jest to wyjasnione
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Pon 21:01, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Paweł miło mi,chociaz ktoś docenił moją praktyczną wiedze,naprawde miłe to.Dziękuje,cześć Michał.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zybel22
Nowicjusz
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:16, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki kolego za pomoc własnie odeszłem od motorku. jutro spojrze na ten cylinder jak nie bede pewien wyśle Ci zdjęcia sam ocenisz.
Jeszcze raz dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|